is misschien wel leuk om de film van the thing te zien uit 1982 als je hem nog niet gezien hebt, daarom zeg ik nu.... vanavond sbs6 23:10 the thing
Had hem laats in de vakantie een keer gehuurd maar is wel leuk moet je zker een keer gezien hebben duz zoals CyberLaui zegt: Als je hem nog nie gezien hebt is het misschien leuk om hem een keer te zien
De film is idd goed, ben nu ff over the top aan 't kijken met Sylvester Stalone, lekkere aktiefilm zonder poespas eromheen
toen ik het spel had wou ik ook de film zien bij geen enkele videotheek dus blij dat ik hem gezien had alleen snapte ik het begin niet echt (kan ook omdat ik 5 min heb gemist) dat ze met die heli achter die hond aan gingen? die was waarschijnlijk besmet, maar hoe wisten ze dat? hij hoorde toch bij die amerikanen?? of niet?
Nee, dat was toch gewoon een van de honden van de noren? Zij wisten van dat virus omdat ze het opgegraven hadden uit het ijs(?) en toen wisten ze dat die hond perfect was geimiteerd, denk ik.
ga ik doen, misschien worden mn armen ook wel opgegeten. dat was wel een grof stukje, kwam later dat hoofd eruit!
dat stukkie met dat hoofd op pootjes was meeeesterlijk en de rest van de film was ook wel cool btw owja, iemand "The Ting" (xbox versie) voor mij te ruilen tegen TS2, Turok of Oddworld ?? Nou ik de film heb gezien wil ik het spel ook wel eens spelen... mzzls martin
gewoon toeval dat die nooren dus dezelfde honden hadden oja Hunter bij Bartsmit is ie 40 euro dus.. ik vond het spel echt cool maar speelt het wel snel uit