Omdat volgens mij WouteR geen racejes meer draait ben ik bereidt om het wel een avondje te proberen. Als volgt: Vanavond 21:00 (1 augustus) stipt op tijdt begint de qualificatie die 5 minutjes gaat duren. Daarna start gelijk de race die gehouden wordt op Sepang (real time laps). Ik open de Lobby om 20:50, als je er dus zin in hebt stuur me dan een friend request mijn gamertag is Pablow NL . Tot vanavond , Pablow.
hmm, damn..wellicht handig om dit voortaan wat eerder te plannen..Ben er helaas niet bij. En Sepang is nog wel mijn favoriet.. Maar ja, kan er niet altijd bijzijn. Veel plezier iig. mX
Ja klopt is idd niet zo heel slim van mij om daar nou nog mee aan te komen maar ik zat te ontbijten en ik dacht waarom geen raceje plannen voor vanavond (heb toch bekant niks te doen iedereen is op vakantie) ! Maar zo te zien is er al niet zoveel animo omdat jij de enige bent tot nu toe die gereplied heeft en die kan nog niet eens ! Achja...
ik kom wel, mn gamertag is Outblast , ik stuur je wel ff een friend request, dan btw. het gaat wel om Moto GP 2 neem ik aan....
ik heb geen idee welke levels er wel en niet in MGP 1 zitten...alleen jerez, mugello en sachsenring weet ik zeker!
Misschien was dit initiatief uiteindelijk geen daverend succes, het een leidt blijkbaar tot het ander, en voor je het weet heb je alsnog een topavond Prima geraced Pablow. De deal is dus, jullie manual gear en ik analoge stick ......Laten we hopen dat het lukt.... mX
Haha al met al was het toch nog een super vette avond geworden toen we een andere game gejoint hadden met gekke als Akira2 en KRUKIE jep was harstikke tof !