Vanavond Racen!! - Vrijdag 22e @ 21:00

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 22 aug 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Goed, door het glitchen van de afgelopen week lijkt de motivatie bij iedereen een beetje weggezak. Maar dan is dit juist een mooi moment om weer een race te rijden zonder dat er wordt gepraat over die scoreboards:) Een echte race dus, geen veredelde time trial.

We rijden middels het concept van de MGP competitie (gaat zondag de 31e van start!!) en dat betekent;

2 races van 15 ronden over Mugello en Catalunya
    Weather op Real - Voordat de race begint krijg je nog te zien welk weer je precies kan verwachten, dus kan je je daar evt nog op aanpassen.
    No Collisions
    Geen Sims
    Geen AI Bikes
    4 Minuten Kwalificatie.

De room gaat om 20:50 oid open en de kwalificatie begint om 21:00 en is te vinden onder PopovNL - Dit is een Friends Only game, dus zorg dat je me al in je lijst heb (iedereen die meedoet aan de competitie moet dat sowieso) of voeg me toe/ kom binnen via iemand anders.

2. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal er proberen te zijn... :)

3. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    geen zin in

4. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Kan niet omdat ik dorpsfeest heb. Lekker ZUIPEN!!! :p

5. Om 9 uur ben ik er nog wel, ik kom als ik zin heb. Ik kan er geen aars van dus laatste zullen jullie niet worden.:+

Laatst bewerkt door een moderator: 22 aug 2003
  6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wordt een succesje dit ;)

7. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    hmmm.. late reactie van mij het is 21.50.... zie het weer eens telaat ff kijken of er nog wat mee te doen is.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm :D Kreeg bezoek, dus het werd wat lastig. Ben ook halverwege uit de race gestapt en de Xbox vergeten :)

9. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ja en dan gaat hij maar ff mini games spelen....:{

10. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Ben in ronde 5 weggegaan, want er zat een gast voor mij irritant te laggen en hij sprong 4 ronden lang dwars door mijn beeld.
    Nu ben ik al geen top rijder en als dan iemand dit (onbewust natuurlijk) doet voor je, dan wekt dat wat irritatie.

Hij had het zelf op een gegeven moment ook door (mede door mijn geschreeuw) en verliet gelijk met mij de game.
    Als ik dat had geweten, had ik gewoon verder gespeeld, maar om in de lobby nu 15 ronden of zo te gaan wachten, zag ik ook niet zitten.

Saluut aan mijn mede-rijders en tot de volgende keer.

Sir White NL

Laatst bewerkt: 23 aug 2003

Deel Deze Pagina