Vanavond Racen! @ Zondag 10 augustus 20:30 Ondanks dat de zaterdag nog niet voorbij is toch alvast een oproepje voor zondagavond . Ditmaal zoeken we de nostalgie op, en pakken we een 28-tal rondjes op Mugello We beginnen om 21:00 sharp Weather staat op Random. Dat betekent dat het spel een weertype uitzoekt, en dat ook laat zien (je kan dus evt je setup daarop aanpassen). Verder geen sims, geen collisions, geen AI bikes, wél een aantal minuten kwalificatie. Dit is een trainingspotje (als je het zo wilt noemen), géén race voor de aanstaande competitie, betekent dus dat pauzeren/resumeren voor extra draft niet wordt gewaardeerd
2 uiteraard. Ik ben er vanavond misschien wel bij. alleen ik heb mijn communicator gesloopt dus als ik er ben weet ik niet zeker of ik te horen ben... Krijg van de week pas een nieuwe. Ken misschien eentje lenen duz... mayb tot strakjes
Mzzz 7e plaats Ging lekker hoor,maar 1 keer gecrashed hehehe Ik rij op deze baan constant 1.32.xx en heel soms glip ik naar de 1.31. Snap niet hoe mensen zonder slipstream veel harder kunnen hoor Anyway,ut was weer gezellig en tot de volgende keer. Hoi hoi, Ps: Ben beter dan Obiwan Nl hehehehehehehehe
Jep was wel tof! Alleen te vaak onderuit gegaan. Elke keer als ik weer dichter bij jou kwam vloog ik weer de bocht ook niet echt veel soeps dus. Maar ik hield toch mooi FUFO ver achter me !
so... doe de volgende keer weer mee, was aant zwemme in de oude maas, van schepen afspringen enzo. Maar heb de hele week de tijd, dus kom maar op
ik was er wel, maar ik was laatste....en toch een nieuw pb gereden van ergens onder in de 1:31.....ach ja.....ik had een paar redelijke rondjes gereden maar de meeste waren ronduit klote...dus ja...:{ dan verlies je