Vanavond komen er een paar kameraden om een potje te Halo-en. We zijn met z'n vieren. Wie heeft er een goede host om vanavond mee te gamen? Trouwens, de helft is een n00b
ik wil ook wel meedoen ben met ze 2en maar kan OOK NIET hosten ben ook niert geweldig in halo maar best wel goed
Hmm dat wordt nog gezellig dan. Wij hebben 2 n00bs Ik, en een andere kameraad, Niek kunnen wel een aardig potje fraggen. Maar zonder host ben je nergens...
Ik wil ook live,,,, maar ik heb nog geen starters kit hoe komen jullie er aan, de verkoop begint toch pas 14maart? als ik er een van xbox.com zou bestellen zou ik dan ook al xbox live kunne doen?
ok got things running now. lol ik kocht de xbox om online te kunnen console gamen (altans dat wwas een van de redene) en ik wist dit niet eens haha dit is echt te gek! ik kom vanaaf ook als da kan
Sorry ik had een XBW room aangemaakt en een paar potjes gedaan. Daarna gingen m'n maties en ik een beetje klooien en een sneeuwballen gevecht houden buiten, en we zijn vergeten dat de room nog open stond Haha, kom ik terug, die hele chat van m'n kamer vol met klagende lui. Ach ja... als ik weer online kom via XBconnect laat ik het je weten. En kom anders op IRC, daar ben ik ook regelmatig.
Ah, dan ben jij die gast van wie ik had verloren Was maar net maar goed. Wel goede verbinding, doen we nog eens over.