Vancouver 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 16 dec 2009.

1. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0

[gb]Vancouver 2010 - the Official Video Game of the Olympic Winter Games[/gb]

Ontwikkelaar: SEGA/ EUROCOM
    Uitgever: SEGA
    Genre: Sport
    Platform(s): XBOX 360/PS3/PC
    Spelers: n.b.
    Opties: n.v.t.
    Releasedatum: 15-01-2010
    Officiële Website: http://www.olympicvideogames.com/vancouver2010/
    XBW Gamepage: link

Beleef de opwinding en de adrenaline van de Olympische Winterspelen van Vancouver 2010! Schiet langs de hellingen en over het ijs als je voor de hoogste positie gaat en de gouden medaille voor jouw land opstrijkt.

Met alleen de snelste, hoogste en meest spectaculaire evenementen van de Olympische Winterspelen, betrekt Vancouver 2010™ de speler bij de spanning, het gevaar en de glorie van 's werelds grootste multisportevenement.

[gb]Informatie=(/gb]

BELEEF DE OPWINDING - Voel de snelheid en de adrenaline van de atleten op de Olympische Winterspelen op elke Olympische locatie; ski langs de berghellingen, dans op de ijsbaan en voer spectaculaire stunts uit.

14 PREMIUMEVENEMENTEN OM VOOR HET GOUD TE GAAN - Met onderdelen als de reuzenslalom, snowboardcross, afdaling en bobsleeën richt elk evenement zich op snelheid en gevaar, en de meeste zelfs op beide.

POET JE VAARDIGHEDEN OP IN TAL VAN UITDAGINGEN - Zoals het unieke ‘Sneeuwmannen gooien’ en ‘Snelheidsbanners’ in deze officiële titel van de Olympische Spelen.

NEEM JE SNOWBOOTS ONLINE - Vestig een nieuw wereldrecord en kijk of iemand die prestatie kan verbeteren.

VERSLA JE VRIENDEN ONLINE OF IN DE WOONKAMER - Laat je kunsten zien in de gedeelde schermmodus met maximaal vier spelers of ga online om de confrontatie aan te gaan.

[gb]Screenshots=(/gb]

[gb]Filmpjes=(/gb]

Gameplay

Firts person gameplay

Trailers

[gb]Reviews/Previews/Artikelen=(/gb]

n.v.t.

[gb]Verder=(/gb]

- DEMO IS TE DOWNLOADEN VIA MARKETPLACE
    - Lijst van Achievements

Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  2. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had me toevallig laatst verdiept in de huisstijl van Vancouver 2010, en ik persoonlijk vind het een erg toffe huisstijl en uitstraling. Zo werd ook m'n interesse gewekt om de demo te spelen en ik moet zeggen, de snelheid wordt zeker in first person goed weergegeven.

Natuurlijk zal het geen topper worden (uitgaande van vorige spellen), al vond ik in demo het skiën best pittig, en voelt goed aan. Dus op zich nog best een leuke game als die voor een leuk prijsje te krijgen is.

Wel nu al een minpunt:
    Waarom geen gewoon schaatsen, biatlon, cross country etc dat zijn toch de echte wintersporten?

3. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt dit niet gewoon weer zo'n flop als Beijing 2008? Die je twee weken speelt en daarna voor de rest van je leven in de kast hebt staan?

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dan heb je toch twee weken plezier gehad! :+

5. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dan zo'n uurtje of 5 verspreid over 2 weken :p

6. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het altijd wel lachen dit soort spellen. Altijd competitiedrang met mijn broertje.:D

7. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort games zijn altijd vet :D

8. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind Bejing 2008 nog altijd een super leuk spel. Dus ik ga deze zeker halen. Ik moet wel zeggen dat het achievement lijstje tegenvalt... die was bij Bejing veel leuker.

9. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was er zo leuk aan die achievements?

Snap niet waarom ze zo weinig soorten sporten erin hebben gestopt. Al kun je je denk ik nog wel vermaken met de challenges.

10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Daar moest je echt gaan voor bepaalde super prestaties, hele snelle tijden, hoge scores etc. Elk onderdeel had wel iets. Nu gaat het meer om het halen van vooraf vastgestelde challenges.

Deel Deze Pagina