Ik heb vandaag(net) Splinter Cell gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Serieus Sam lijkt me ook wel cool maar SC blijft beter (kheb ut nog geeneens gespeeld maarja )
Waar heb je serius sam gekocht dan? Ik heb hem nog nergens gezien. En is het zo dat deel 1 en 2 samengevoegd zijn? Lijkt me zeker wel een gaaf spel en zeker als het 2 delen in 1 zijn.
Nah, ik heb 'm gisteravond even zitten te spelen, en ik was er niet héél erg van onder de indruk. Hij's wel aardig, maar als je één van de twee PC-versies kent, dan heeft de X-box editie van Serious Sam eigenlijk niks nieuws te bieden (of je moet het gebrek aan een muis/toetsenbord combi als 'iets nieuws' zien....) Nee, dit is geen aanrader. :{
IK heb unreal gister aangeschaft wat een topgame zeg echt niet normaal! IN het begin beetje wennen maar daarna mmmmmmmmm !
doe mij ook maar unreal...ik was niet zo onder de indruk van die UT2k3 demo, maar nu heb ik de volledige game (op PC dus) damn!!!!!!!!!!!!!! wat is die game errrrrrrugggg Serious Sam 1 heb ik op PC en dat spel is ook wel cool, maar UC is king
Hmmm, hmja.... Als je van 'mindless carnage' houdt is 'ie wel geinig, maar met een titel als Unriel Kampioenschap in het verschite zal deze game denk ik snel in de vergetelheid raken. Multiplayer is aardig, maar ook geen openbaring. Kortom: matigjes...