vast bij oddworld stranger's wrath

Discussie in 'Algemeen' gestart door roytjuhxboxfan, 3 aug 2006.

1. roytjuhxboxfan

roytjuhxboxfan the best on the xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik zut dus vast bij oddworld stranger's wrath.. dan ben je in je stad zegmaar en dan loopt daar een crimineel rond die iemand uit de gevangenis moet hale.. maar ik krijg die gast maar niet dood en heb alles al geprobeerd totdat ik na een tijdje zelf dood ga:confused: wat moet ik doen?

en wat is de site waar je dmv filmpjes kan zien hoe je moet gaan? alvst bedankt! _O_ :thumbs:

2. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die is idd vrij lastig. Je moet gewoon zorgen dat je genoeg afstand bewaard door veel rond te rennen achter de huisjes langs. Niet open en bloot door die straten rennen dus, maar gewoon vanuit een beschut plekje die vent neerschieten.

3. roytjuhxboxfan

Leuk Bevonden:
    0
    en met wat voor beeste krijg ik hem neer?

4. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vooral die slugs en boombats. Maar het is behelpen als die dingen eenmaal op zijn. Probeer eerst al die andere ventjes uit te schakelen en dan pas de eindbaas aan te pakken. En niet vergeten regelmatig de schade van je af te schudden.

5. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    die bijen zijn verder ook erg prettig om al die vervelende ventjes neer te halen :cool:

6. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    :cool: Ik probeer altijd iedereen levend te vangen, maar als je er echt niet langs komt, moet je maar gewoon gaan knallen inderdaad.

7. roytjuhxboxfan

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben er inmiddels langs.. maar levend krijg ik ze zowat nooit te pakke! :confused: ze ontsnappe altijd uit dat soort webgeval waar je ze mee ken vange

hoe pakke jullie ze dan levend?

8. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    met veel vliegen :)

Deel Deze Pagina