Vast in Jedi Knight 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Madphil, 28 jan 2003.

  1. Madphil

    Madphil Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in het laatste level van Jedi Knight2 (Outcast), en ik kan niet verder.
    Ik ben door een gat gevallen waar ik in 3 richtingen blokken kan wegpushen, de 4e richting loopt dood.
    Ik heb alle 3 de blokken weggeduwd (1 keer) en nu gaan ze niet verder.
    Ik kan na het wegduwen wel een rondje lopen, maar dat levert niks op.
    Wat moet ik doen?
     
  2. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit ok vast: 2e level, ik ben nu in zo´n kamer met 1 of ander laser apparaat, ik heb em aangezet, blablabla deur kapot, maar nu moet ik nog bij de deur zien te komen? hoe da fak doe ik dit
     
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Volgens mij gewoon een beetje proberen... ik dach via de rechterkant van de kamer.
     
  4. Madphil

    Madphil Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhh, wil je best helpen, maar je moet dan iets specifieker zijn...
     
  5. Madphil

    Madphil Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Rechterkant van welke kamer?
    Het zijn alleen maar 4 gangen daar, in een +-vorm
     
  6. VincentvG

    VincentvG Wocka! Wocka!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    als je met je rug naar de gang gaat staan waar geen blok weg te duwen is moet je de gang in die recht voor je ligt. Aan het eind moet je links af en dan zit aan je linkerhand op de muur een veel te kleine knop die je met de force moet pushen. Dan is gang 4 ook opeens open.

    veel plezier
     
  7. VincentvG

    VincentvG Wocka! Wocka!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst een save en dan proberen de lasers te ontwijken. Ze bewegen, dus soms moet je even wachten tot je der langs kunt.

    Het apparaat gaat vanzelf stuk, maar pas als je door die deur bent. :confused:
     
  8. Madphil

    Madphil Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee bedankt Vince!
    Ik zal het gaan proberen, had er nooit aan gedacht dat er daar een knop zou kunnen zitten
     
  9. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0

    hey bedankt ik ga et wel ff proberu.



    ey uh, hoe is ie op xbox? want ik heb em op pc
     
  10. Madphil

    Madphil Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Op xbox is ie erg goed. vooral grafisch
     
  11. Vieken

    Vieken BE

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook vast: in het eerste level zelfs al.

    Ik heb die drie verschillende codes (blauw, groen, rood) nu al verzameld maar als ik dan terug ga naar die bruggen waar je denk ik die codes moet invoeren zegt het altijd dat het nog niet online is. Hoe krijg ik dat dan online???
     
  12. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0
    Die tekens van de rode, groene en blauwe moeten hetzelfde zijn als in de betreffende ruimtes. Dus gewoon ff lekker rommelen op die toetsen in op die 'computers' totdat je dezelfde tekens hebt. Gewoon lekker puzzelen!
     
  13. Vieken

    Vieken BE

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ik kan die toetsen toch nog niet gebruiken als dat spul daar nog niet online is.
     
  14. VincentvG

    VincentvG Wocka! Wocka!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet nog ergens een knop indrukken om em aan te zetten. Volgens mij bovenin de ruimte waar de consoles staan. Ik weet ut niet zeker, want dr zijn ook zoveel van die knoppen en schakelaars.

    Op de xbox is ie erg ok. Hij heeft volgens mij alleen de harddisk nog niet gevonden. Laden van saved games duurt errug lang, en dat moet nogal vaak met mijn skills :'-(
     
  15. Vieken

    Vieken BE

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja shit seg, ik heb daar gisteren al een uur ofzo rondgelopen. Is er niemand die mij precies kan zeggen waar ik die knop vind?
     
  16. VincentvG

    VincentvG Wocka! Wocka!

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff een keer voor je gespeeld :) Je moet in de kamer met de consoles door de deur met het rode teken dr boven. Daar het kanon uitschakelen en de deur door. Eventueel rechts die kerel achter het raampje af knallen maar je moet naar links, gelijk weer links de draaiende trap op (trap staat stil, maar loopt in een bocht :+) . Als je bovenaan de trap bent moet je na het killen van de daar aanwezige stormtroopers 180 graden linksom. Daar is een redelijk groot platform in de vloer dat omhoog gaat als je dr op gaat staan. In de kamer daarachter zit een switch. Over halen en dan links of rechts over het balkon van de kamer met de consoles en dan zit er tegenover de kamer waar je uitkomt nog een schakelaar. Hit it en ga terug om met je 3 consoles te spelen.
     
  17. Vieken

    Vieken BE

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok tnx. Ik had het nu wel ondertussen al gevonden. Ik had gewoon die doorgangen in die kamer niet gezien. Op sommige plaatsen is het toch wel wat donker.
     

Deel Deze Pagina