Hallo, Jah, ik weet het is een PS2 titel, maar er is hier geen PS2 vragen honk. Dus probeer ik het toch maar zo. En waarschijnlijk komt MGS 3 ook naar de X-Box, dus dat scheelt weer. Mijn vraag luid: Ik speel het spel op normal en heb net de 'jonge' Ocelot bijna verslagen in een vuurgevecht. (Dan nu cut filmpje) Plotseling worden we beide aangevallen door een horde bijen. Ocelot ontsnapt en ik (lees Snake) springt per ongeluk in de afgrond. Nu zit ik beneden onder in een spelonk / grot. Het is er pikdonker en doorgaans zou je je night vision goggles opzetten. Deze heb ik helaas dus niet gevonden. Dus zal ik verder moeten zonder nachtkijker, kan iemand mij vertellen hoe ik uit deze spelonk / grot kan komen ? Het zou de bom zijn als iemand me het kan vertellen. Mvg AgentSmith,
Spoiler Je moet goed zoeken naar een stuk hout, dat kun je met je sigaret aansteken, zodat je kunt zien. Dat is ergens in het begin, volgens mij als je naar rechts loopt. Het is ff zoeken maar het is zo gevonden. Ik weet niet meer precies hoe het ging (het is al een tijdje geleden voor mij), dus kan ik je geen details meer geven, ik denk dat deze clue voldoende zal zijn om verder te komen.
@ Cyrax77: Thanx, hiermee ga ik aan de slag. Heb net ook even wat gegoogled: http://www.lunabean.com/guides/mgs3_guide_3.php
Er is nog niks definitief, maar als MGS3 op de PS2 als een tierelier verkoopt, net als GTA: SA, dan zit het er toch wel dik in dat het overwaait naar X-Box. Er is ook MGS 2: Substance gekomen. Waarschijnlijk wordt het in mei allemaal duidelijker.
Tering bij die brug was het al moeilijk, ik vind die camera hinderlijk. Als het echt zo blijft ruil ik hem morgen voor GT 4
Haha, als je MGS al moeilijk vind, zou ik als ik jou was GT4 maar niet halen. Het spel is helemaal niet moeilijk, gewoon rustig spelen en niet haasten dan is het een makkie...
Hij is niet moeilijk alleen die dialogen zijn sosms lang als je saved en die camera is echt hinderlijk. Slechter dan Metal Gear Solid 2. GT 4 heb ik alle delen al gespeeld net als metal gear maar die camera is hinderlijk.
Wat is er dan hinderlijk aan die camera als ik mag vragen? Ik begrijp je niet helemaal, het is mij iig nooit opgevallen en ik heb hem uitgespeeld. Het is niet anders dan dat ie was in MGS2. De dialogen zijn altijd lang bij MGS, dus ik begrijp je niet zo goed als je de eerdere games ook hebt gespeeld..
Bij dit spel is het: of je bent er fan van of je vind het geen bal aan. Ik denk eerlijk gezegd niet dat jij de vorige delen gespeeld hebt eigenlijk. Het enige wat (sommige)mensen kan hinderen is dat er geen radar is, that's all.
Eeh de vorige delen heb ik wel en liefst nog deel 2 op de xbox en twin snakes op de Game Cube erbij en daar is die camera's stukken beter, vandaar. Ik dacht dat ze het zouden verbeteren, gelet op de releases op de xbox en GC. Maar enfin ik ben nu al wat verder met het spel (dacht ik, begint ie na het ziekenhuis weer op dezelfde locatie, wel leuk). Ga denk ik wel het stategie boek kopen want ik wil wel alle secrets hebben. Trouwens ik he wat camo's gedld en die zijn best wel cool zoals het Santa Pak..........hahaha.
Ter info ik heb het strategie boekje erbij gehaald en ik moet zeggen er staat genoeg info in. Ik zou het aan een ieder aanraden. Ik gebruik het niet als walkthrough maar meer om de secrets te krijgen.
Trouwens hebben jullie gezien dat in de bieb op de 2e etage van het lab een vberonica gids ligt (met de tekst: Veronica komt naar je toe deze zomer)? Leuk hé.
serieus, hahahah, das wel goed. effe een paar vraagjes aan iedereen die hem al heeft uitgespeeld of bezig is met spelen - Duurt de game een beetje lang? (laten we zeggen op medium, tijd ongeveer?) - Is er deze keer wel weer veel speel momenten (ik vind alle filmpjes en het verhaal heel leuk maar bij 2 was het echt overdreven veel en als ik een fiml wil zien huur ik wel een DVD (waarschijnlijk is het begin weer veel film maar dat maakt niet uit om in te komen maar hoe zit het daarna) - hoe is het verhaal? het is toch niet weer netzoals 2 dat het gewoon deel 1 was alleen dan in een andere jasje? (mensen die twee veel hebben gespeeld begrijpen me) - Is er weer ontzettend veel backtrack of blijf je in nieuwe gebieden komen? tis toch weer niet zo dat je in het begin een deur tegen komt met een level 5 paskaart nodig en dan halverwege de game vind je die, ga je terug, open je hem en krijg je een machine geweer en op het eind moet je er weer naartoe omdat er naast die level 5 deuer ook nog een level 9 deur stond met daarin de stinger (bij wijze van)
geen gebacktrack, gevarieerde omgevingen, nogsteeds erg lange filmpjes maar ook heel veel gameplay, lengte ongeveer 2x zolang als MGS2? (1.5/2x) gok ik) Erg vet verhaal, maar het pas rond het einde zal je het geheel gaan waarderen (daarvoor mis je de link zegmaar nogal) Als je over MGS2 denkt dat het "hetzelfde als 1 was maar dan met andere mensen" heb je het duidelijk niet bedrepen.
denk effe met me me terug, oke het begin was geheel anders met snake en zijn verhaaltje, en de basis eromheen was ook geheel anders met de president redden enz. Maar er kwam toch uiteindelijk uit dat dit alsware zo was gemaakt om Raiden ook klaar te spelen en daarom een soort van Shadow moses na gespeeld, dat begreep ik toen van het verhaal, daarom was die harier er toch (gevecht a,la hind), daarom was het zusje van otocan er en liep er weer zo'n verdraaide ninja rond) (heb tweede keer spelen niet echt opgelet) maar daarnaast vond ik het alsnog een onwijs cool spel om te spelen want veel dingen waren ompleet anders (vooral dat stukje dat je in vijandig uniform moet gaan lopen zoeken)
Damn mensen vinden jullie het voorfilmpje niet een beetje james bond achtige muziek? en ook de film (zeg niet dat ik het cool vind) met van die gast wolken voor Snake enzo vind ik wel een beetje alla james bond