vast in oddworld

Discussie in 'Algemeen' gestart door nikkyneve, 18 dec 2003.

1. nikkyneve

nikkyneve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    help ik ben net nieuw in gaming land en ik zit al 8 uur vast in oddworld munchoddessey bij mudokon pens, ik krijg met geen mogelijkheid de tweede muur gebombardeerd, de bommen van de kraan halen de tweede muur niet en ik zie nergens een andere kraan , kan iemand mij verder helpen thanx

2. marieke

marieke Brrrrrrrrrrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    je moet met de kraan abe omhoog brengen (zit ergens rechts een soort halve cirkel waarop je hem kan droppen). Abe kan dan van boven met de daarliggende bommen de tweede muur kapot maken. wl zorgen dat munch met de kraan en bommen eerst alle vijanden onschadelijk maakt.

succes;)

3. hupseflupse

hupseflupse je moeder

Leuk Bevonden:
    0
    of je "zwaait" die boom naar die muur toe.. zo heb ik t ook gedaan .. gewoon net voordat de kraan niet verder kan laat je hem los en dan haalt ie het wel

4. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    ik zit ook vast in oddworld, ik moet ergens zes schakelaars omzetten, maar ze springen steeds weer op rood? (tis ergens in het begin van het spel)

5. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

daar moetje mudokons voor hebben

6. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    ow en waar haal ik die?

7. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb oddworld niet meer maar je bedoelt toch dat level dat je in een gebouw zit?
    of is het gewoon buiten?
    je moet iig net zoals "maarten=xbox" zegt mudokons hebben en die voor je laten werken door gewoon met ze bij die schakelaars te gaan staan en dan het "Work" command gebruiken
    (dat is volgens mij B.. ik weet het niet zeker)

8. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat klopt,

Laatst bewerkt: 19 feb 2004
  9. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    maar hoe krijg ik ze door dat mijnenveld, zonder dat ze zich doodlopen op die mijnen of neer gelaserd worden?

10. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    je kan ze oppakken, door achter ze te staan en dan op A te drukken

11. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    ja eigelijk was het heel makkelijk: ga achter die ventjes staan en til ze 1 voor 1 naar de overkant. Ik dacht dat ik dat al eens geprobeerd had, maar toen was het niet gelukt... nu had ik 8 van de 9 naar de overkant
    p.s. bedankt voor de reacties!

Deel Deze Pagina