ik zit dus een beetje vast: k ben in een gebouw waar je ingrid karlson moet vinden, haar heb k gevonmden op een gegeven moment moet je dan achter haar aan, lokt ze eerst de bewakers weg zodat ej aan de andere kant d alngs kan maar dan..... doet zo een duer open met zo oog-scanner(om het maar zo te noemem) en dan is ereen gast de haar pakt moet k dan ieredereen neer knallen?(wat moeilijik gaat want heb bijna geen ammo) dus hoe moet je dat doen>???????????????
hmmmmm........ is dat niet de level dat je sadono moet pakken, daarvoor op die 2 catwalks. greetz wooly
Je moet gewoon sniperen op die gast die haar wil pakken de rest moet je ook proberen te sniperen of gewoon neerknallen. is niet moeilijk, ik heb het spel op hard uitgespeeld! *) *) greetz wooly _0/
Volgens mij is dat dat stuk waar je langs 2 kanten kan gaan richting die deur. Volgens mij zegt zij dan ook dat je via links moet gaan en dan kom je als goed is achter die gasten terecht en kan je ze neer knallen. Check anders nog ff op www.gamefaqs.com voor de walkthrough als je er nog niet uit komt.
Je moet eerst wachten totdat die bewaker de opdracht heeft gekregen om haar te executeren. Vervolgens schiet je die bewaker neer (sniper) en dan komen wat andere lui die moet je ook neerschieten en daarna moet je naar haar toe lopen en dan gaat ze mee en kan ze die oog-scanner gebruiken. By the way iets terug heb je ook allerlei bewakers en die kan je afmaken door die ''machine gun'' aan te zetten want dan gebruik je haast geen ammo en dan kan je die ammo weer gebruiken voor dat stukje. Daar moet je ook even zoeken want daar ligt ook nog wat ammo.
Je kunt em volgens mij op diverse manieren doen, maar volgens mij werkt deze het best: blijf aan de kant staan waar zij staat en laat een bewaker op har af komen. Deze knal je af met een welgemikt schot, de andere bewakers die er dan aan komen lopen doorzeef je gewoon, waarbij je niet meer munitie moet gebruiken dan nodig. Aan het eind van de ' gang' staan ook nog enkele bewakers, en die kun je weer snipen, als die bewakers al niet de andere te hulp zijn geschoten...
ok mensen bedankt voor de tips ik ga ff proberen p.s. als je dat levl heb gehaald, heb je het dan uit gespeeld?
Nee hoor, er zijn acht levels. Negen op de ps2. Dus Hyate2000: jij hebt volgens mij nog 1 level te gaan.
Het zijn er toch echt negen, ik heb hem zelf net afgelopen week uitgespeeld, dus zal ik het wel weten....
naja maakt niet uit ik ben langs dat stuk maar heb nu helemaal geen ammo meer kan k dat nog ergens vinden, k kom anders egt neit verder
Je hebt gelijk, net de uitgespeelde levels nog even bekeken en het zijn er toch 8, met het vliegveld van LA als laatste level.
hey ff ontopic ik ben langs dat stuk maar heb nu helemaal geen ammo meer kan k dat nog ergens vinden, k kom anders egt neit verder
Ja, volgens mij ligt ergens nog wel ammo. Maar daarna heb je volgens mij geen ammo meer nodig. Als je goed sluipt natuurlijk. Anders probeer je dat stuk ervoor nog even, en probeer je minder ammo te gebruiken als je het echt nodig hebt.
ja dat stuk heb k over heen gesaved..... maar je moet dan door een gang die fel verlicht is met aan het eind wat terroristen en een camera dus is een beetje kut zondser ammo
ik zit vast in het stuk na de defecte lift in het trappenhuis. ik probeer zoveel mogelijk lichten uit te schieten en zoveel mogelijk vijanden stil uit te schakelen, maar dan begint op een gegeven moment de teller te gaan zonder dat ze me gespot hebben. Wat moet je dan doen?? Ik heb de 3 overgebleven vijanden die het pokkenvirus hebben uitgeschakeld maar de teller blijft gaan. Iemand soms een paar suggesties??
Nee die hebben het antigif van het pokkenvirus volgens mij. Maar als je ze hebt uitgeschakelt moet je zo snel mogelijk naar die doos(ofzoiets) gaan waarmee die gast aan het lopen was, die ligt op die catwalk.
ze hebben je nog niet gespot als die tijd ingaat, je moet daaronder een goede spot zoeken waarvandaan je een van die gasten in 1 keer neerhaalt. daarna moet je terug schieten op die andere 2. als ze allemaal dood zijn moet je naar hun niveau klimmen (kan volgens mij het beste door eerst de trap in het midden-links te nemen en dan door te lopen naar die lange trap links) daarna hoef je alleen nog de PC te hacken.