vast lopen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door daantjuh_15, 5 nov 2006.

1. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het nu met 2 spellen die ik speel, battlefield 2142 en graw op de pc..
    als ik aan het spelen ben..loop het spel opeens vast...ook al speel ik het op low settings..
    bijvoorbeeld met battlefield (demo)..als ik het op medium speel..loopt die vast na ongeveer 10 minuten op high na 5 minuten...maar het spel loopt zelf wel soepel...zelfs op high..en als die vastloopt dan kan ik niks meer..behalve de computer opnieuw opstarten met de knop op de pc zelf. mijn kaart is een geforce 6600 256 mb. maar het rare is..laatst zat ik te spelen met battlefield en toen liep die vast...en opeens viel de computer uit, en herstarte die zichzelf.
    nu is mijn vraag, ligt dat aan de voeding ( mijn voedig is 250 W)..op de doos staat dat 300 nodig is..maar als dat het probleem zou zijn..dan zou die gewoon uitvallen omdat die te heet was..maar dan zou die niet zichzelf herstarten..teminste dat zeg ik...en mijn andere mogelijkheid zou zijn:
    misschien moet ik 2 nieuwe ventilators kopen, zodat het minder warm word..maar wie weet dat, want vind wel vaag, mijn verdere specificaties:
    P4
    2.54 Ghz
    120 GB hardisk
    768 mb geheugen
    naja wie kan mij helpen, want vind het wel vaag:confused:

Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  2. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
  3. Redtigerxx

Redtigerxx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja zou daar aan kunnen liggen verder zou ik het ook niet weten..

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens in je logboeken nadat hij is uitgevallen. Misschien staat er een relevante melding in.

5. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    laat maar,deze kan gesloten worden
    oplossing:
    De nieuwste driver instaleren van de videokaart:x , naja hij werkt nu gelukkig.

/Mod Posts samengevoegd

//edit;

hooo wacht..nog ff niet..(A)..nieuw probleempje, nu ik de nieuwste driver heb geinstaleerd...en ik wil op internet ( met mozilla firefox) een filmpje kijken, en klik vervolgens op het filmpje, dan is die heeeeeel sloom..de hele computer..hoe kan dat dan?...ligt dat wel aan de voeding?..ik zal nu ff wmp 10 er op zetten..kijken hoe dat werkt..maar wel raar

//edit2;
    ok heb opnieuw geinstaleerd..maar nu loopt firefox helemaal vast als ik een filmpje wil afspelen...IK WORD GEEEEEEEEEKKKK:x

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Foei daantjuh_15; Niet tripple posten, maar editten :thumbs:

Ik weet de oplossing niet, maar hier achter elkaar blijven posten helpt zeker niet. Wacht gewoon op een antwoord van iemand die het wel weet, en ga niet om de 10 minuten je thread zitten kicken aub ;)

7. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    nej sorry zo bedoelde ik niet..maar word beetje gek van men computer:phehe..maar is goed

Deel Deze Pagina