en daar istie weer...om de zoveel tijd wordt deze vraag gepost en elke keer blijkt dat het niet kan..de reden is eigenlijk vrij simpel.
Een oplichter kan heel makkelijk een nieuwe account aanmaken, kijk maar naar X-gohan, royalpiet enz. Allemaal dezelfde persoon, zijn adres mag je niet openbaar posten vanwege privacy redenen, ook al heeft hij je opgelicht en het is niet de verantwoordelijkheid van het XBW forum, maar van je zelf.
Ook loop je het risico om op een "zwarte lijst" te komen terwijl het de fout is van de post. Wat ook wel eens is gebeurt, is dat de envelop opengescheurt aankomt (gelukkig niet bij mij).
Het enige wat je kunt doen is niet te makkelijk mensen vertrouwen en ze controleren. Als iemand nieuw op het forum is of nog geen deals heeft gemaakt zal ik nooit als eerste of tegelijkertijd een game opsturen. Als iemand al wel heeft geruild stuur ik de mensen waarmee hij heeft geruild een pm om het even na te vragen of alles goed is gegaan.
Zelfs dan kan het nog fout gaan door tpg of iets dergelijks, maar ik heb nu behoorlijk veel deals gedaan en het is tot nu nog steeds goed gegaan.
Laatst bewerkt: 11 jun 2005