Ik heb sinds kort Football Manager 2005 (ik weet het, ik loop achter ) maar hij loopt bij mij altijd vast na een bepaalde tijd. Ik heb echt van alles geprobeerd om het spel te laten lopen: - Firewall uitschakelen - Verbinding met internet verbreken - Spyware programma's - Virusscanner - etc, etc. Maar hij blijft vastlopen. Het ligt eerder aan de software of dat mijn computer het blokkeert dan dat mijn computer het niet aan kan. Want voordat hij vastloopt gaat alles heel erg soepel en snel, en mijn computer zit ver boven de aangeraden systeemeisen. Ik heb ook even de demo gedownload en ook daar loopt het spel vast. Het loopt trouwens he-le-maal vast, ik moet de computer opnieuw opstarten. Bvd
Is dat elke keer op het zelfde stuk? Zoja dan ligt het aan je cd. Want bij mij is FM nog nooit vastgelopen en speel het al lang.
Nee, en bij de demo loopt hij ook vast. Hij loopt eerder na een bepaalde tijd vast, zowel de volledige versie als de demo
Uhmm, tja ik weet het dan ook niet. Moet je maar even verder vragen. Stopt die niet zeg maar altijd bij wedstrijden. enz. Heb je de orginele versie?
Nee, hij stopt al voordat ik aan een wedstrijd toe kom. En hij is origineel (en dat maakt niet uit, want de demo is altijd legaal en die heeft hetzelfde probleem)
Misschien wordt je pc wel te heet ... Klinkt raar, maar de dingen die jij krijgt als ie vastloopt zijn bij mij precies hetzelfde als hij vastloopt ... en de reden daartoe is dat de pc veel te heet wordt
Download ook even de nieuwste videokaart, catalyst drivers voor je systeempje, moederbord drivers ook niet overbodig
Je hebt de nieuwste patches van FM2005 al gedownload en geïnstalleerd? Bij een vriend van me was het probleem daardoor meteen verholpen.
Inderdaad, ik zou even naar Sigames.com gaan en daar de 5.05 patch downloaden. Misschien helpt dat, ik heb in ieder geval nooit problemen gehad met FM!
Voordat je 5.0.5 installeert moet je eerst een oudere patch installeren, anders doet ie het niet. Ik dacht dat het 5.0.2 was. Maar dat staat dacht ik allemaal goed aangegeven.