Als ik lekker aan het gamen ben met bijv: Splinter Cell, Sega pack, motogp, loop mijn xbox soms vast. maar wat wel vaak gebeurt is dat ik in 1 keer geen geluid meer heb, van het spel zelf maar dan krijg ik zo iritant gezoem en dan moet ik weer me xbox uit zetten Hebben jullie dat ook wel eens?
Ik heb het gelukkig (!) nog nooit gehad. Ik denk dat je even contact op mooet nemen met de Customer Service van MS en hem moet laten repareren.
nog nooit gehad, heb je je geluid over je stereo geleid?(hoe schrijf je dat) probeer eens de tulp-stekkers schoon te maken en in de gaten waar ze in moeten blazen.
denk niet dat dat helpt, want als je stekkers vies zijn zou er constant gezoem zijn, maar je moet em gewoon opsturen..
Laat hem gratis repareren. Want dit hoort niet /edit: zie nu je gemod verhaaltje. Zeker weten dat er niet met het modden iets fout is gegaan? Had je dit probleem voor het modden ook al?
Tsja, dat is het probleem als je gaat modden... Straks ga je ons ook nog vertellen dat de Spliter Cell die je speelt een kopie is...
Nee mijn xbox is niet omgebouwd. alleen gespoten en mijn jewel licht op. en ja ik had dit probleem al eerder! dus het is toch vreemd, dat dit niet gebeurt bij mij andere games?
Ja ik had precies hetzelfde als wat jij had. Dan zoemt ie de hele tijd door, en kan je wel verder spelen alleen als je het hebt gehaald (bijv. finish en dan moet hij laden) dan blijft ie haken (maar het gezoem blijft wel). Bij doa was het zo dat je dan een paar potjes speelde en het hele beeld weg was en dat je de hele tijd gezoem hoorde, en wat dus leide tot het uitzetten van je Xbox. Dus sindsdien heb ik hem geruild voor een nieuwe en verder geen last meer van gehad.
sorry hoor maar welke NooB gaat zijn xbox modde binnen de garantie tijd ? en als je dat van te voren ook had, wrom heb je hem dan niet opgestuurd ? nu zit je met een probleem en kun je hem niet laten repareren door de CS ...... gegroet Robo