Vastlopen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dawn, 20 apr 2003.

1. Dawn

Dawn ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox maarliefst 4 daagjes en hij is nu al twee keer vastgelopen (1x bij Splinter Cell en 1x bij een ander spel, dus aan het spel ligt het niet) Moet ik hem nou meteen terug gaan brengen of kan het aan vanalles liggen? Ik las ergens op het forum iets over teveel warmte, maar dat is het volgens mij niet...

2. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Staat het niet in de buurt van voorwerpen. De warme lucht moet natuurlijk wel weg.

En anders als het nog niet gelukt is moet je ff Microsoft bellen.
    Verder heb ik hier niet echt veel verstand van.

3. General Chaos

General Chaos I'm Back!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoort gewoon bij de Xbox, ookal is het bij mij nog niet gebeurt.

4. Vliegbeestje

Vliegbeestje KINK FM

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk zou de xbox niet mogen vastlopen. Er zit geen Reset-knop op. (op de andere consoles wel, dus dat zegt wat over die consoles.) Maar de Xbox lijkt op een pc, en is gemaakt door microsoft. Dus sta er maar niet raar van te kijken als hij vast loopt.

5. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    bij mij ook hooguit 2 keer gebeurd, maar dat is over een periode van 3/4 maanden ofzo. Niet erg dus. Maar als het nog vaker gebeurd zou ik wel ff iets bellen ofzo...

6. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou gewoon Microsoft bellen want hij hoort niet vast te lopen. Als ze dan niks vinden zou ik hem op een andere plek zetten :+

7. elwin

elwin Elwin

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, 2x vastgelopen binnen 4 dagen zou absoluut niet mogen, ik denk dat er echt iets mis mee is. Brand het licht van je xbox lade niet toevallig oranje of rood of iig niet groen, want dan is die misschien overhit.

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    niet egt zon big deal hr, bij splintercell ligt het gewoon aan de game, ik weet niet welke game die andere is? maar waarschijnlijk ligt het gewoon aan je games.. w8 het gewoon eerst even af, game nog een weekje door probeer andere games, kijk of telkens bijdezelfde games vastloopt als ie nog vastloopt en hoe vaak, als het nog 2 keer gebeurd ja dan zou ik terug gaan ja, maar check ook ff je discjes van je game op krassen of vette vingers etc.. en ja je xbox moet niet overhit raken, dus als je egt hele warme lucht uit jje ventilatie voelt komen dan moet je hem ergens anders zetten..

9. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    boeien.. gewoon zo laten, je hebt toch 2 jaar garantie.. wacht eerst nog maar ff een tijdje en kijk of je het ook met andere spellen hebt.. zo niet dan is er niks aan de hand..

mijn xbox is ook iets van 2 keer vastgelopen bij splinter cell en ook al een keer of 2/3 met racing evoluzione en voor de rest doet ie het prima

10. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij een keer bij fifa2003 omdat er een vette vinger opzat schoon en klaar. En morrowind maar dat is nogal een groot spel uitgebrijdt enzo dus dat vind ik ook niet zo gek.

11. whoehaha

whoehaha Wazupa

Leuk Bevonden:
    0
    als het zich voor blijft doen dan zou ik gewoon ff support bellen hebbie um weer snel trug

12. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is het ook een keer tijdens splinter cell gebeurt en tijdens simpsons road rage (maar die zat vol krassen) en ik heb hem in een tv kastje staan!!! (wel met de deurtje open en een paar gaten in de achterkant voor de kabels)

13. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap niet hoe mensen hun Xbox weer kunnen laten vastlopen of kapot gaan.....
    Ik heb mijn Xbox nou al vanaf 12 Maart 2002 en is nog nooit vastgelopen, nog nooit gekrast, nog nooit kapot geweest, nog nooit clean disc msg gehad...

Ik snap er echt nix van..

14. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    2 jaar garantie :confused: je heb toch maar 1 jaar garantie :D

15. Philles

Philles ex X*W.nl Crew™

Leuk Bevonden:
    0
    yep is maar 1 jaar idd

16. ITNL

ITNL Guest

ik heb m`n xbox al meer dan een jaar en nog nooit vastgelopen :D:D:D:D

17. Dawn

Dawn ...

Leuk Bevonden:
    0

Nou, vast LATEN lopen....?? Het gebeurde gewoon bij het spelen, deed niks bijzonders en hij was ook niet overhit ofzoiets.

Maar goed, ik wacht het nog wel even af....

18. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    je hebt er toch geen chip ingegooid he :eek:

19. Dawn

Dawn ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet durven...

20. KiLLerKnight

KiLLerKnight Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alle computer-apparatuur kunnen vastlopen. Maar gezien jouw Xbox bij twee games in vier dagen tijd vastloopt is natuurlijk niet normaal. Dus het lijkt mij gewoon onzin om nog langer te wachten, gewoon dat ding terugbrengen en een nieuwe eisen. Dus niks MS bellen, gewoon naar de winkel.

En de mensen die zeggen dat hun Xbox nooit vast zijn gelopen of dat ze het niet snappen hoe de XBox vast kan lopen, moeten blij zijn en minder bijdehand reageren.

Laatst bewerkt: 20 apr 2003

Deel Deze Pagina