Vastlopende Xbox..

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DIABLO, 10 nov 2002.

1. DIABLO

DIABLO Your Soul Is Mine!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gister een Xbox gehaalt (sega pack), en doa3 en halo er bij gekocht.
    Ik speelde gister dus doa3 en opeens hoorde je een storend geluid en muziek en sound effects hoorde je niet meer, maar je kon wel doorspelen.
    Toen ik de level had gehaald bleef hij helemaal hangen, je kon nix meer doen en zette ik hem uit en probeerde opnieuw.
    Toen gebeurde het weer en daarna weer enz enz.
    dus dacht ik dat het mischien aan de game kon liggen (er zaten geen krassen op (helemaal nieuw enz.)dus ik deed halo erin deed het gewoon heel normaal, totdat ik dus bij de persoon kwam waar ik zo snel mogelijk moest zijn(in het ruimte schip nog, 1ste level, ong. 5 min spelen).
    Ik liep naar hem toe en toen bleef mn xbox weer haken met wit beeld en het zelfde storend geluid als bij doa3. (ik heb m'n Xbox weer in de doos gedaan met alle accessoires (of hoe je het ook schrijft) en ik ga hem morgen voor een betere omruilen.
    Mijn vraag is of iemand anders hier ook eens last van had en hoe je dit probleem mischien (zelf) kan verhelpen:confused: .

Graag zinvolle antwoorden 8)

Laatst bewerkt: 10 nov 2002
  2. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik heb het wel eens gehad dat mijn xbox vastliep maar dat kwam omdat ie dan gewoon 6 uur achter elkaar aanstond. dus ja.

maar je kan of inderdaat je xbox inruilen voor een andere of met MS contact op nemen, en je xbox naar ms opsturen. maar als je je xbox voor een nieuwe in kan ruilen zou ik dat natuurlijk doen.
    is een stuk sneller.

succes.

3. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan dat nog wel. Hardware kan je binnen 14 dagen ruilen. Dus ik zou hem ruilen

4. DIABLO

DIABLO Your Soul Is Mine!

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de reply's, ik ga hem gewoon ruilen voor een nieuwe xbox, want het lijkt me stug als ik hem niet mag ruilen terwijl ik hem dan 2 dagen binnen heb. En als dat niet lukt dan bel ik gewoon naar ms.

Deel Deze Pagina