Ik ben de trotse eigenaar van een xbox 360. Nu kwam ik vandaag van school en trok meteen een sprint naar mijn 360. Ik zette hem aan en starte mijn oogappeltje (CoD 2) op. Na 5 minuten spelen blijft mijn xbox vasthangen. Ik denk kan gebeuren, maar je raadt het al: Het gebeurde nog een keer en nog een keer. Mijn scherm Blijft dan vasthangen en ik zie het scherm met allemaal groene blokjes allemaal mooi geordend door mijn scherm. Kan iemand mij vertellen wat dit is en wat ik er tegen kan doen. Mijn garantie is nog niet verlopen \o/ . Dus ik zou hem terug kunnen sturen.
Ik zou gewoon de microsoft helpdesk bellen morgen. En volgende keer kan je problemen met je xbox 360 posten in: Klik
Groene blokjes op je scherm is inderdaad geen goed nieuws! Dat wordt bellen met Microsoft, maar voordat je dat doet, lees even de startpost van de sticky in dit forum: Problemen met je xbox 360. Daar kan iedereen met zijn kapotte xbox terrecht, dus ik wil je vragen of jij daar ook wilt posten. Dan sluit ik deze thread en gaan we daar verder. Anyway, gewoon even bellen en dan halen ze hem op. Dat is geen probleem, want dit is overduidelijk niet goed.