Het gebeurt nog wel eens een enkele keer dat de xbox vast loopt tijdens een spel (geluid in een loop) of dat alles ineens langzaam wordt en andere rare dingen gebeuren. Is dit nou typisch xbox of komen deze kwaaltjes ook voor bij bijvoorbeeld de PS2 ??
Ik heb 60 games voor ps2 en 80 voor dreamcast en geen van allen heeft dat soort kwaaltjes nee. ik heb trouwens nog nooit mee gemaakt dat een xbox echt vast liep, maar wel gehaper in movies, gameplay... en inderdaad dat weirde vertragen waar jij het over hebt.
Nou, in-game heb ik nooit gekkigheid gehad. Maar bijvoorbeeld een keer tijdens het laden van het menu in PGR dat de draaiende K (van kudos) stil bleef staan en er niks meer gebeurde. Tijdens filmpje van HALO dat mijn beeld groen werd met rare blokjes, maar na op de A te hebben gedrukt kwam ik weer in het menu. Gewoon gekke dingen, maar zoals ik zei nog niet TIJDENS het spelen.
Nee, gewoon de PALbox Laatste wat gebeurde (en waardoor ik dit postte) was dat ik na een wedstrijdje gewonnen te hebben met NHL 2002 en dus een filmpje draaide, het scherm stil stond en het geluid in een loop raakte.
ik heb nog nooit een vastloper gehad....ps : voor de gene die het nog niet weten : -Zet je Xbox niet op een warme plaats -Zet je Xbox (gewoon op de grond) niet shuin (zoals Ps2) -Zie Xbox Handleiding voor meer info (en redenen) Laters
Nog ff voordat ik naar bed ga Hij ligt in een kast (achterkant dicht, voorkant open) en heeft volgens mij voldoende luchttoevoer. Bedankt voor de tip iig.
Zorg dat de achterkant voldoende vrije ruimte heeft! Daar zit de ventilator namelijk. Zet nooit electronica zoals TV's, video's, versterkers, dvdspelers of consoles in een kast. (Dat is volgens mij typisch iets voor vrouwen, maar dat even terzijde.) Dit soort spullen moeten voldoende koeling hebben, en horen dus niet in een gesloten kast thuis. Misschien kun je wat extra koeling in de kast maken dmv luchtgaten aan de achterkant? Maar als ie tegen een muur staat helpt dat ook niet veel. In ieder geval de Xbox zo ver mogelijk naar voren zetten, zodat de lucht kan circuleren aan de achterkant van de Xbox. Ik heb zelf problemen gehad met Amped, die liep wel eens vast. Ik heb de cd toen omgeruild en het probleem was over. Check nog even op krassen, en misschien is de lens van de dvdspeler van de Xbox vies? Succes!
toen ik een ps2 had ( tot de xbox uit was..hehe) heb ik ook kleine probleempjes gehad...zoals in ssx tricky : blijven hangen van het beeld zowel ingame als in filmpjes....het hortte en stootte af en toe, maar ook weer niet altijd.... max payne op mijn ps2 hetzelfde...maar dan alleen bij de filmpjes....ne het was niet de bullet time...haha waar het aan ligt ?? ik zou het niet weten maar check de dingen die ze hierboven gezet hebben... - warmte afvoer - schone cd's / dvd's - lens schoon ? - xbox horizontaal ipv verticaal...haha domme jappaners !:r
Ik doe altijd schone cd's in de lade, dus zou wel erg snel zijn dat bijv. de lens nu al vuil zou zijn En wat betreft de luchtcirculatie e.d. zou ik zeggen dat wel goed moet zitten. De xbox is het enige wat er in staat, hij zou er bij wijze van spreke twee keer in kunnen.
had 1 keer bij beginfilmpie van doa 3 dat ie bleef 'hangen' .... geen probs btw ... mzzl Munch and Abe
Ik heb een keer een vastloper gehad in het eind filmpje van die dronken gast in DOA3. Dat was net nadat de camera aan het einde van het filmpje gaat uitzoomen. Later nog eens geprobeerd en toen ging hij met een hik erdoorheen. Op de cd was nisk te zien (ondertussen dus uitgezet om cd eruit te halen) en vervolgens nog een laatste keer geprobeerd en toen liep ie er zo doorheen met geen ene hik of stotter. Geen flauw idee wat het geweest kan zijn.
tsja.. ach tsja.. `t is toch een veredelde pc he... ik heb `t nog nooit gehad.... en als `t gebeurt hang ik meteen aan de phone om eens te praten met de MS -Boyz...