Zou ik de mensen van xboxworld er op mogen wijzen dat zojuist het forum van vbulletin-netherlands is geopend. (vbulletin-netherlands.com) Samen met een groep van 10 mensen zijn wij de afgelopen maanden bezig geweest met het vertalen van dit stukje software, nog niet alles is vertaald (zon %90 wél) maar we zijn al een aardig eindje op weg. Met een beetje geluk zal er deze week zal er een public beta release zijn. (ongeacht hoe ver we zijn)
Dat moet XBW zelf doen, dit gaat gewoon over een Nederlandse versie van dit soort forum. (niet negatief bedoeld ofzo...)
Gebruik ook een tijdje V3 (op mn site oa) en moet zeggen dat ik V2 toch prettiger vindt. En engels of nederlands, dat maakt me niet uit. Post reply of plaats reactie begrijp ik allebei wel.
Doed als alles groen is zie je toch niet wat je typed? Dan zit het forum er ongeveer zo uit: Spoiler Zo Bedoel Ik Dus Nederlands of engels maakt niet veel uit maar ziet er denk ik wel prof. uit. V3 goes Dutch
Ik vind V3 wel degelijk een verbetering in vergelijking met V2. Het is even wennen, vooral het admin panel is drastisch veranderd, maar veel dingen zijn gewoon veel makkelijker, en daarnaast hebben ze een hoop nieuwe dingen geïntroduceerd, die vooral voor moderators en admins veel voordelen hebben. Ben dus ontzettend blij met V3, en het ziet er naar uit dat de xbw-skin waar we mee bezig zijn het er nóg gelikter uit laat zien, dus het wordt alleen maar mooier!
V3 maakt voor het eerst gebruik van een language systeem dus dat is makkelijker te onderhouden, als de public release er is laat ik het jullie wel even weten Edit : we hebben zowel front-end als admin / mod cp vertaald
Heb een vraag. Er zit een ongewenste gast op mijn forum, msnbot64047.search.msn.com, maar omdat ie gast is kan ie dus gelukkig niks doen want hij probeert van alles (automatisch irri botje). Maar ik kan zijn ip niet bannen omdat het geen user is. Is er een andere mogelijkheid om van hem af te komen met vBulletin v3?