Veel lage cijfers voor Xbox-games en t beste consoleblad is....?
Telkens merk ik het weer bij verschillende bladen, Xbox-games krijgen naar mijn mening een veel te laag cijfer. Want ik zie echt wel eens van die flut games op de PS2 die ze gewoon een goed cijfer krijgen (7 ofzo) terwijl een goede Xboxgame die minimaal een 7,5 verdiend een dun 6je krijgt. Eigenlijk zijn heel veel spellen naar mijn mening gewoon veel beter op de Xbox dan op de PS2, want ik ken ook mensen die een PS2 hebben en daar speel ik weleens op. En mijn mening blijft daarna ook altijd dat de Xbox gewoon veel betere spellen heeft. Veel games op de Xbox steken gewoon met kop en schouders boven de PS2 games uit. Alleen ik weet niet wat het is, is het nou zo dat veel mensen die die bladen samenstellen z'n PS2 fans zijn of is het gewoon omdat ze gewoon ergens commentaar op willen leveren. Ook weer bij het PS2 online netwerk, bespreken ze alleen de voordelen, het is gratis. Maar wordt er dan ook vaak in die bladen besproken dat het een veel slechtere service bied dan Xboxlive? Maar het enige blad dat Xboxgames waardig beoordeeld is Xboxmagazine naar mijn mening. Soms krijgen spellen nog wel lage cijfers maar dan is dat vaak gewoon terecht. Maar bij die andere bladen erger ik me daar KAPOT aan. Daarom ben ik ook gewoon geaboneerd op Xboxmagazine, het fijnste en eerlijkste blad wat er is, jammer dat het niet wat vaker uitkomt dan 1x in de 2 maanden.
update
Een kleine vote, beste consoleblad (xbox).
(noem maar een blad als ik er een vergeten ben)
Maar nu wil ik eens even weten in cijfers van alle mensen wat jullie van de verschillende bladen vinden?
Gamequest
Xboxmagazine (ned)
Official XBM
Power Unlimited
Edge
punten mag je een keer gebruiken, getal 1/5.(1slecht/5goed)
Laatst bewerkt: 16 jul 2003