VeldHockey spel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Doelie, 16 nov 2006.

1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Hey,

Weet iemand iets of er ooit een echt goed prof spel van VeldHockey gaat komen bijvoorbeeld van EA want, aangezien hockey een toch behoorlijk populaire sport is. *) Dit lijkt me namelijk echt super vet en ik denk ook dat het best goed verkoopt. Denkt aan Spanje, Nederland, Duitsland, Australie, Pakistan en nog wel een stuk of 10.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ha, daar heb ik ook wel eens aan gedacht. Lijkt me best cool
    Maar ik denk niet dat het gaat gebeuren hoor. Hockey is gewoon niet populair genoeg, op een paar landen na. Ik bedoel, Nederland domineert het hockey, maar echt heel populair is het hier ook niet. Vind het al heel wat dat ze hockey uitzenden op Sport 1, kijk af en toe wel eens

3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Je hebt gelijk dat het niet in elk land zo populair is als in Nederland.. Maar ik heb net ff wat gegoogled en je ziet wel dat het in landen als Amerika en Canada toch echt een groeiende sport is en dat zijn wel de landen waar EA zijn kantoren heeft ;) Dus die moeten er toch wel IETS van meekrijgen

4. mars15

mars15 Guest

Probeer eens gewoon te bellen naar een uitgever, misschien willen ze wel luisteren naar gamers

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ach jah, Rockstar maakt een tafeltennis spel, dus wie weet komt er ook wel keer een hockeyspel. Maar over het algemeen maken Amerikanen alleen spellen als ze er zelf goed in zijn. Voorlopig zijn ze niet al te best in hockey. Daarom vinden ze voetbal ook niet leuk, omdat Amerikanen er niet goed in zijn. Daar is wel eens een onderzoek naar gedaan. Maar voetbal is wel groot in de rest van de wereld, dus daarom zijn er wel elk jaar Fifa's. Hockey is maar een kleine sport. Ik denk dat er in het amateurvoetbal meer mensen komen kijken

6. basovich

basovich Guest

ikk hoop het :D!!

..dat er een hockeyspel komt!

Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2006
  7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Lijkt mij nou niet echt leuk, vond ijshockey games nou ook niet altijd even leuk en ik denk dat als er een veldhockey spel komt dat het hier veel op zal lijken.

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    ijshockey is toch wel ff wat anders.. sneller, lichamelijk contact, kleiner veld, achter de goal langs, niet stick op de grond om aan te nemen, geen shoot.. ik heb zelf geen behoefte aan een hockey-spel, maar ik denk niet dat het op ijshockey zou lijken..

9. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Veldhockey en ijshockey lijken op elkaar? Je leert elke dag weer nieuwe dingen op dit forum ;)

10. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wist je dat niet? lol.. voetbal en waterpolo ook hoor.

persoonlijk vind ik nogsteeds dat veldhockey voor homo's is. homo's kan ook vervangen worden door kakker.. imo hetzelfde :p

ijshockey is wel relaxed

11. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Het kan wel voor homo's en kakkers zijn maar dan nog lijkt het me best vet hoor..

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Valt wel mee, heb zelf een half jaartje op hockey gezeten. Daarnaast heb ik 7 jaar gevoetbald, dus ik heb vergelijkingsmateriaal ;) Het hockeyvolk is iets netter jah, maar het is juist slim van ze. Het stikt van de vrouwen op zo'n vereniging ;) Plus dat hockeydames er meestal wel lekker uitzien

13. Boes

Boes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer m'n vriendin nu PES aan te brengen, maar ze vind het maar dom dat er geen hockey game is aangezien hockey haar grote passie is en ze nog goed is ook. Een hockeygame op de markt brengen zou iets voor de Wii zijn; Die richt zich op elke doelgroep (zeggen ze) en een hockeygame zou een revolutie kunnen veroorzaken voor vrouwelijk gaming!

14. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Maar hetzelfde bij voetbal.. Ik zit ook op hockey, en wij spelen wij hoogst haalbare in het district ( 1 stap onder landelijk dus ) maar wij zijn ook gewoon een bierteam en wij zijn stuk voor stuk totaal GEEN homo's of kakkers ;)

15. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd :thumbs: , u heeft net een stereo-typerende opmerking geplaatst, echter, over één kam scheren wordt vaak niet gewardeerd door de community en zal een negatieve invloed hebben op uw imago.

Bedankt voor uw aandacht :)

16. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me nogal sterk. Er zijn meer vrouwen die tennissen dan hockeyen, en tennisspellen zijn er 'genoeg'.

17. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel een vet idee! ben benieuwd, maar ik denk van niet.. EA in ieder geval niet... Mischien een andere maatschappij.. En wat is op tegen om die mooie dames (Fatima Moreira de Melo:):):))
    Door je HD beeld te laten flitsen? Geen bezwaar!

Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  18. MIB Asterix

MIB Asterix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me niks

Zal nooit wat worden denk ik, er zijn te veel hockey technieken en regels welke erg lastig zullen zijn om in een spel toe te passen. Ik denk dat ik zo'n 22 jaar gehockeyed heb, dus ik weet waar ik over praat.

Ik speel graag sportgames, maar hockey lijkt me gewoon niet tot zijn recht kunnen komen.

Plus welke uitgever komt met een spel waar je geen iconen in hebt, ok rockstar met Table tennis, maar er zitten in het hockey geen wereld bekende spelers. Geen Ronaldo, geen Van Nistelrooy.
    Bedoel hoeveel Amerikanen zullen Teun de Nooier kennen....

19. mars15

mars15 Guest

In nederland heb je toch een game opleiding, mail ze dat het een leuke examenopdracht voor ze zal zijn

20. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    hehe was niet zo serieus bedoeld hoor.. heb zelf weleens een wedstrijd van mn toenmalige vriendin bekeken. In de kantine vond ik het persoonlijk wel ballerig.. maja om eerlijk te zijn was het iq van de gemiddelde hockey vader (er speelde toen ook een jeugd team) dan wel weer 30 hoger dan een voetbal vader (hehe weer een mooi stereotype).

En er werd geloof ik flink gen*ukt...

maar het grappige is wel dat nu zo'n 6 jaar later van de 4 hockeyspelers die toen in mijn klas zaten er toch 2 homo geworden zijn (en die n*ukte er vroeger ook flink op los)

Laatst bewerkt: 16 nov 2006

Deel Deze Pagina