wtf is dit , ik heb het al op een paar sites zien staan , bij enkele screenshots van mensen en zo , maar kan nergens specifiek vinden wat dit is?? kan iemand mij helpen??? want kben echt benieuwd wat dit is .... greetzz blonkie
Ventrilo is een programma voor de pc waarmee je door middel van een microfoon met andere mensen praat (net als bij xbox live) Dit kun je bijvoorbeeld aanzetten als je een clan match hebt of gewoon met maten aan het gamen bent terwijl iedereen gewoon thuis is. /Edit wooly, zeg dan niks :{ En @topic starter, dit soort dingen zijn heel makkelijk met google op te zoeken
Google heb ik geprobeerd maar rare dingen gevonde , thx e rox (k) greetzz blonkie ps. kzal het es vlug downen
alleen t enige verschil met xbox live praatshit is dat de kwaliteit bij ventrilo 1337 keer beter is , maar ook 1337 keer zoveel bandbreedte nodig heeft
ja, je hebt er geloof ik een aparte server voor nodig... ik gebruik skype (maar dan kan je max met 5 man praten ofziets)
Nou dit valt best wel mee hoor. Ik gebruik het al een hele tijd. Voornamelijk tijdens counterstrike en ik heb altijd een stabiele ping.
tussen een stabiele ping en veel bandbreedte is niet het verband dat jij aangeeft Je kunt een stabiele ping hebben van 150ms, maar dat zegt nog niks over de bandbreedte die ventrilo gebruikt (bijv 5kb/s)
Maar der staan daar zoveeel dingen om inte vulle, moet je dan de server ip ingeven?? en wat nog all?? geef mss e screen met ingevuld ding .... greetzzz blonkie
Wolf ET??? ik speel cs , maar hoe werkt vertrilo eigenlijk? moet je bij server de ip in geve?? en voor de rest?
Je moet het ip van de server intypen en eventueel een wachtwoord invoeren om op de server te kunnen komen...