Het spelen van deel 2 was een beetje te linair { iederskeer hetzelfde } nu is mijn vraag of dat in deel 3 verandert is ?? Ook belangrijk vind ik hoe vaak kun je in een level saven ?? Als jij mijn vragen kunt beantwoorden graag zelfs. Alvast Bedankt.
Je kunt in deel 3 af en toe wel een keuze tussen bijvoorbeeld een deur of een ladder of een lift nemen, waar je allemaal op verschillende plaatsen mee uitkomt, maar om echt te spreken van een non-lineair spel gaat me iets te ver. Er zit wel meer variatie in dan bij deel 2. Verder kun je zo vaak saven per level als je wil, zonder limiet.
Deze post klinkt mij dan ook weer in de oren dat lineair per definitie slecht is. Noem mij maar eens een spel wat niet lineair is en waar je elke keer wat anders doet? En dan niet een game gebaseerd op minigames.
Ja ik vin t ook niet erg want ik loop toch door elke gang en elke deur in Splinter Cell om de opportunity-objectives te halen
Ik heb er tot nu toe weinig van gemerkt dat je meerdere routes kan nemen ... Of komt dat gewoon omdat ik altijd ergens heenga, waar ik denk dat ik heen moet, zonder dat ik weet dat er meerdere routers zijn ?
Waarschijnlijk mis je gewoon alle routes, er zijn best veel multipath mogelijkheden, maar ze zijn ook goed verstopt. Moet wel beetje uitdaging blijven. Ik kwam er vaak achter als ik ging back-tracken in een level.
Maar ik vind het wel relaxt dat je nu niet meer het "been there, done that" gevoel hebt .. Neem Displace, daarin kan je helemaal zelf kiezen in welke volgorde je wat doet ! Maar echt veel verschillende routes heb ik niet gevonden daar ...
Het is niet dat je echt hele andere routes kan nemen door de levels, maar meer shortcuts en routes om bv bewakers makkelijk uit te schakelen. Je kan vaak via meerdere manieren een belangrijke kamer binnen treden.