[XOne] verbinding gaat langzaam

Discussie in 'Games' gestart door Neophyter, 9 jan 2005.

1. Neophyter

Neophyter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb een vraagje misschien dat een van jullie weet hoe dit komt.
    ik heb nu bijna een jaar xbox live maar maar me verbinding doet opeens raar en gaat veel langzamer ik had eerst altijd een goede verbinding bij bijv.eerst 3 sterren bij rainbow six en nu nog maar 1.ik heb er niet egt veel verstand van dus ik hoop dat 1 van jullie mij ken helpe _0/

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ben je ook aan het internetten/downloaden/uploaden? Spelen er meer mensen mij dan dat jij aan kan? Spelen er veel amerikanen mee? Wat voor een internet abo heb jij ... hoe snel is deze? Voor hoeveel mensen wil je hosten?

3. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan om de week een speedtest doen en kijken of het echt achteruit gaat...

4. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    waarschijnlijk spelen er nog maar weinig mensen hier in de buurt rainbow six en is de kans groot dat je alleen bij mensen kunt joinen die verder weg zitten, (bv Amerikanen) en dat je daardoor een tragere verbinding ten opzichte van de andere hebt. Dit wil niet zeggen dat jouw verbinding trager is geworden, iets wat je op verschillende sites zo kunt nakijken. Zoals op www.speedtest.nl zoals capone hierboven zegt.

5. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien 5 minuten de stekker van je modem eruit trekken zodat hij reset?

Deel Deze Pagina