hoi allemaal, Ik heb een vraag? ik heb laatst een draadloos adapter gekocht voor me xbox 360 nu ik hm heb aangeslote moet ik allmeaal cijfers in voere van ip-adres enzv.. dat heb ik gedaan maar nog steeds lukt het me niet om met de computer in verbininding te staan? misschien kan 1 van jullie mij helpen? groet! alvast bedankt!
je hoeft je ip-adres helemaal niet handmatig in te vullen dat kan je automatisch instellen als dit nog niet help dan kan je het beter hier nog eens vragen http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=105652 je geeft trouwens erg weinig informatie wat is er fout je IP? vind hij je router niet? enz
Het beste kan je je vraag hier stellen en dan zoveel mogelijk info posten: Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?
Hee, ik weet het niet precies vul ik t manual in dus gewoon me ip-adres en all die andere gevallen... maar dan heb ik alles ingevuld... en dan vraagt hij so van of je xbox wilt teste of je contact heeft.. en dan staat er wireless adapter en dan nog meer maar alleen wireless adapter kan die vinde druk je op meer informatie dan staat dr een hele tekst maar ook W:0000-0000 X:8000-0001 Y:0000-0000 Z:0000-0000 volgens mij? duss maar ik heb t bgedaan vrage se oo kwelke soort verbinding ofsoo...( je begreipt t all ik heb er geen verstand van hahaha)
Misschien eens handig om je tekst opnieuw te typen ik snap er geen bal van Maar zoals akiad ookal zei kan je bij het tabblad system>network settings->IP Address kiezen uit manual of automatic daar moet je dus automatic doen. Manual is pas handig als je er verstand van hebt. _0/
ik snap er ook geen bal van kan je het opnieuw type en dan graag in een beetje leesbaar nederlands mischien ff wat meer tijd nemen om het duidelijk te typen.