[XOne] verbinding valt weg als ik gebeld word.

Discussie in 'Games' gestart door JorkyL, 10 mei 2004.

1. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een behoorlijk irritant probleem.
    als we bellen of gebeld worden valt de verbinding weg.
    als we gebeld worden is er niks aan de hand totdat je opneemt.
    tijdens het bellen is er ook niks aan de hand maar als ik dan weer ophang is het weer het zelfde liedje.
    ik vind het leuk om te hosten want mijn verbinding is snel genoeg en kan mijn eigen spel instellengen instellen maar baal altijd behoorlijk als ik de hele lobby vol heb met allemaal gezellige lui en een vriendin van mijn moeder besluit te bellen. ook moest ik laatst iemand helpen op te joinen en toen het eindelijk gelukt wat en we ophingen vloog hij er weer uit.

ik heb een adsl-advanced verbinding van planet internet en heb mijn xbox direct op het modem aangesloten.

alvast bedankt voor de hulp.

2. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik ook, wat je moet doen is:

Op de punt waar de lijn het huis binnen komt (meterkast ofzo) de kabel afknippen en er een telefoon kopje aan maken, die stop je vervolgens in de ingang splitter die je bij je adsl pakket hebt gekregen, de splitter heeft 2 uitgangen 1 waar je de rest van de telefoon lijn op aan sluit (dus aan de andere kant van de afgeknipte lijn ook een telefoonkopje maken), en 1 waar je het modem op aan moet sluiten. Zo is het mij door de KPN dienst uitgelegd, maar ik heb het zelf niet gedaan omdat ik het teveel werk vind. Suc6 en Greetz Novofogu

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    idd, alles aansluiten op de splitter(daar heb je die ook voor gekregen) en zorgen dat je de splitter dus in de lijn zet voordat de telefoonkabel gesplitst wordt naar andere telefoons in huis. anders valt ie bij de ene telefoon wel weg, en bij de andere niet.

4. JorkyL

JorkyL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    oke bedankt voor de reacties.

Deel Deze Pagina