Ik heb zojuist een linksys geconfigureerd, nou ja, configureren kun je het niet echt noemen. In 10 minuten was het gefixed.. Nu is echter mijn vraag. Kun je ook je bandbreedte via de router over de aangesloten gebruikers verdelen?? Ik wil namelijk naast xboxlive toch ook nog wat bandbreedte reserveren voor mijn pc en eventuele andere gebruikers...Maar ik zie deze settings dus nergens..Ik weet niet exact wat de xbox vraagt, maar dat zal niet mijn max zijn. Dus ik wil graag wat overhouden. Weet iemand of dit kan..of moet ik dit via mijn pc zelf regelen...dus een cap op het downloaden op de pc....de rest is voor de xbox?? bedankt. m-X
Kan wel, echter is niet iets voor thuisgebruikers. Het kan softwarematig via b.v. Packeteer http://www.packeteer.com/ Of via een high-end router van B.v. Cisco. Beide oplossingen zijn redelijk technisch en iets meer dan 10 minuten werk, maar maken wel mogelijk wat jij zou willen.
Dat heb je allemaal niet nodig , als je een router hebt met meerdere pc's verdeelt je router de verbinding automatisch . stel je hebt een download van 1024 kbs en je hebt 2 pc's aan staan dan zul je op de allerbeste server rodn de 600 halen. ik raad je wel 1 ding aan : - om goed te kunnen liven heb je goede ping nodig . En goede ping heb je alleen als je een goede verbinding hebt en geen andere dingen aan het doen bent. als je dus een paar programma's aan her loaden bent dan zal je ping aardig omhoog gaan en heb je mee kans om gekickt te worden bij servers omdat je de server anders laat laggen m.v.g Robo