Geen 1 videotheek die ik ken verhuurd xbox 360 games:/ In amerika heb je zelfs van die online verhuur dingen dat je maar 10 euro betaald en je mag 5 spellen huren voor 14 dagen en ze worden na je toegestuurd
denk ik nog niet bekend ofzo..misschien dat dat over een jaar wel weer anders is..maar ik heb bij onze videotheek nog nooit xbox spellen of playstation 2 spellen zien liggen, alleen maar nintendo 64 en playstation..
bij onze videotheek lopen ze een beetje achter daar verhuren ze nog psone games. En er zijn ouwe xbox games zoals burnout revange,halo 2 en zelf legacy of kain zijn voor 62.99.... Gare shit
Bij ons in almere (stervideotheek) verhuren ze alle games! meteen op de release dag hebben hun hem al ligggen! 4,50 per dag duur
Bij onze videotheek verhuren sinds kort geen games meer. Stond een bordje bij het rek dat ze gesommeerd waren daarmee te stoppen door de gamesindustrie
Ja klopt, microsoft die wou het niet meer, omdat mensen vaak alleen het spel huurden, maar daarna niet gingen kopen.
Als je games voor een paar dagen huurt ben je al snel bij de prijs die het spel uit... Dus wat het doel ervan is...
uhm game huren 3€ (prijzen geleen) game kost 60€ dus maak van een paar dagen maar een maand. Want dan krijg je meestal nog korting ook.
Bij de Filmclub in Oss verhuren ze ook xbox 360 games en de Filmclub is in heel veel steden te vinden
hier in rotterdam heb ik M&M store( movies and more) en daar kan je wel alle xbox spellen huren. maar nog geen 360 spellen dat gaan ze pas doen als er genoeg markt voor is.
hier in hilversum verhuurde de meeste videotheeken wel ps2,ps1 en n64 spellen, en een enkeling xbox spellen
Damn, wat zou ik blij zijn als er bij mij in de buurt Xbox 360 spellen zouden verhuren. Ik heb meestal toch maar een paar dagen nodig om zo'n spel uit te spelen. -Weet iemand toevallig een plek in de omgeving van Tilburg waar ze Xbox360 spellen verhuren?