Hey, 11 mei ben ik jarig (komt allen ) maar dat brengt meteen een probleem met zich mee: wat te vragen... Mijn ouders willen me geen envelop met inhoud geven, dus , aangezien ik niks anders weet, zoek ik een leuk Xbox spel. Ik zat te denken aan Star Wars The Clone Wars oid. ff mijn profiel: *heb geen Live/XBconnect *3 controllers *Ik vond Halo super, MechAssault ook grappig (maar multiplay was niet leuk zonder live) SC te moeilijk/langdradig. Verder droom ik van spellen waarin je ZELF van planeet naar planeet kan vliegen. Ik zoek dus een actie/shooter/sf game . De game moet *er mooi uitzien *multiplay hebben (liefts coop en deathmatch ook) voor 2-4 spelers *een goede singleplay hebben Verder kan ik WOII wel dromen, dus die spellen vallen af... iemand een leuk idee?
Hmmm...Hopen dat dit geen opsomthread woord maar goed... Ik zou gewoon voor Star Wars The Clone Wars gaan.
Een goeie singleplayer...hmm RTCW heeft een top singleplayer (en multiplayer ) maar komt pas 30 mei uit. Project Zero misschien?
misschien Enter The Matrix, komt 16 mei uit, moet je maar vragen of je het cadeau wat later kan krijgen.
WOII he :{ Ik vond de singleplayer van RTCW btw erg slecht, zwak gewoon. Niet omdat het slecht speelde oid, maar de verhaallijn, OMFG hoe bedenk je het! Je gaat een dergelijk spel toch geen magische wending geven :{
Ohja WOII, maar de singleplayer van RTCW is juist wat anders dan WOII, met die gemuteerde gastjes...wat jij dus niet leuk vond
Project Zero gisteren gespeeld en het is waaaay creepy, als je van dat soort spellen houd moet je hem cker halen... Ik ben me echt kapot geschrokken een paar keer, Stomme ghosts, kunnen ze geen bel om hun nek hangen!
ik zou zeggen sw: kotor.. maarja dat duurt nog een maand voordat ie uit is maar sw: clone wars was tog niet zo goed? en als je nog geen live heb, neem dat dan (tenzij het om technische redenen niet kan)
kan niet, om credit card technische redenen denken jullie dat het geld verspilling zou zijn als ik nu voor SW:CW zou gaan ipv KOTOR (KOTOR was toch vooral live?????) SW CW is op de Xbox beter dan Cube ,alleen is ie pas 2 dagen voor mijn verjaardag uit en ik wil geen miskoop... Project Zero is niet echt mijn spel....ik mocht de Flood ook al niet en wouter, ipv Freelancer ga ik Homeworld 2 kopen maar die komt ergens in de zomer uit...
KotOR is juist niet Live, alleen downloadable content. SW: Clone Wars zuigt. De SW met Xbox Live ondersteuning is/was Galaxies, maar die is dus maybe gecancelled.
Moet je ff kijk bij De Games van mij . Ik weet wel dat als ik jarig ben 13 aug. dat ik Soul Calibur 2 Ga Halu !!
als je een cube hebt moet je Zelda nemen is niet van planeetje naar planeetje vliegen mara van eilandje nara eilandje geen multiplayer (tenzij je de tingletuner meetelt ) maar wel TOPgame voor xbox mjah..... weet geen leuke games daarvoor die ik aanraad voor je verjaardag
En als je een ps2 hebt neem je Ratchet and Clank, kun je letterlijk van planeet naar planeet vliegen. Maar ja, het gaat hier om een xbox game. Al sla je me dood. Of je wacht even op Enter The Matrix als je daar van houd. En als je van lang leven moorden houd kies je voor Serious Sam, maar ja daar zit niet echt een zeer goed verhaal in. Maar het is wel leuk om met een minigunner 1500 beesten af te slachten
matrix is te laat... nog ff mijn vraag: denken jullie dat SW:CW nu geld verspilling is ( hij is verbeterd tov PS2/Cube versie) en ik beter kan wachten op KotOR (alhoewel, das toch meer met een mannetje en lichtzwaarden en niet met (veel) voertuigen?) thnx voor jullie (komende) adviezen!