Mijn bureaublad ziet er op het moment zo uit: (ik heb voor de duidelijkheid maar even een witte achtergrond gebruikt) Nu zou ik graag willen weten hoe je de linker kolom weghaalt (maptaken etc.) en hoe je die blauwe "balken" weghaalt onder de pictogrammen. Kom er zelf niet echt uit Ook heb ik standaard de instellingen van 1200x800 en als ik hem op 1024 zet wordt alles heel wazig, hoe krijg ik hem op 1024 zonder dat alle letters en pictogrammen op mijn pc wazig worden? Edit:// die balk is spontaan verdwenen toen ik hem opnieuw opstarte. Alvast bedankt
Die blauwe balken onder je pictogrammen kun je volgens mij als volgt weghalen: Rechtermuisknop -> Pictogrammen Schikken Op -> Webonderdelen Op Het Bureablad Vergrendelen Uitvinken.
Dat helpt nie Ik weet wel hoe je de kleur ervan kan veranderen bij de opties maar ik wil gewoon dat die doorzichtig wordt.
Dat is vreemd, ik heb even gegoogled voor je, misschien heb je hier wat aan: http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=31999 ?
Thnx Het is verholpen nu dankzij je link, het kwam door een directe internetlink op mijn bureaublad, wel jammer dat ik dat moet uitzetten om het probleem op te lossen maar het is niet anders.