verkeerde video bestand

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door majidamarus, 3 dec 2003.

1. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dus vandaag het nieuwe filpie van halo2 gedowned alles ging goed totdat ik het af probeerde te spelen.
    het is een MOV bestand nu maar weet niet of je het kan veranderen en anders hoe je t kan veranderen. ik probeer m nu in windows media player af te spelen maar dat doet ie dus niet.

ik wil het graag in dit veranderen (als t kan) Windows Media Audio/Video file. de e3 demo is namelijk wel zo en die doet t wel op media player
    kan iemand me helpen

2. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    kan niet vlgns mij, en mov bestandjes zijn van quicktime toch? Moet je die gewoon ff downloaden

3. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb quicktime al gedownd maar als k dan op openen drukte of gewoon dubbelklikte ging ie ongeveer 3 seconde laden en dan was alles weer normaal. maarja kzal t nog eens proberen

4. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon ff Quicktime downloaden. Die speelt zeker .mov af.
    Dan hoef je ook niet met het bestand te knutselen.

5. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    BTW ik kan dus niet op de apple site alleen quicktime downen. als k daar naartoe ga krijg quicktime + itunes waar k inmiddels een schijthekel aan heb omdat ie toch nooit doet. weet iemand niet iets waar k alleen quicktime kan downen??

6. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook gewoon los quicktime downloaden or.. kijk nog maar es goed op de site.. ik heb vorige week al m'n mediaplayers opnieuw moeten installeren en ik kan je verzekeren dat ik van de apple site geen itunes maar wel quicktime gedownload heb.. ik heb ff geen tijd om voor je te kijken maar hopelijk vergeef je me dat..

7. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    nfmm kan t nog steeds niet vinden maarja. dan gooi k itunes er daarna wel af

8. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Heb nog even voor je gezocht..

Klik

Hier kun je hem gewoon downloaden.

Suc6 :)

9. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    thanx voor je hulp

10. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    verdomme ik kan nog steeds niet afspelen. dat quicktime doet t gewoon niet. ik klik op die film en begint weer een seconde met laden en houdt weer op. quicktime zelf kan k niet eens openen :mad: wordt er echt ziek van. suggesties maybe??

hij geeft btw zo'n iritant foutmeldingstoontje alleen er staat geen venster bij :mad: word er echt gek van

Laatst bewerkt: 3 dec 2003

Deel Deze Pagina