Blijkbaar...MS is zo'n bedrijf dat niet weet hoe snel ze een marketinglulverhaalpersberichtje de deur uit moeten doen als ze ergens succes mee hebben. Dat ze zich nu zo gedeisd houden is idd geen goed teken...
Nee, het is voor ons allemaal belangrijk dat de Xbox goed verkoopt en dus een succes wordt. Veel verkochte consoles=veel potentiele klanten=aantrekkelijker voor ontwikkelaars en uitgevers=meer games=meer GOEIE games...
in nederland volgens mij nog niet zo goed, maar in de UK en duitsland doet ie het wel goed. reclame he
Ja, een half miljoen in totaal in Europa. En hoeveel de Gamecbe en ps2 al verkocht in Europa in totaal?
Ik schat zo'n 10 000 mensen op zij hoogst PS2 200 000 en Gamecube 15 000 Dus Ms waar blijft die reclame
Ik d8 dat de verkopen nu wel hoger zouden zijn??? In de eerste weken werden er toch al 5000 verkocht? vlak na de prijsdaling zou er ook een x-box sale-boost geweest zijn.....10.000 lijkt me dan nogal aan de lage kant.
in de winkel zeiden ze het volgende in het begin verkoop zeer slecht nu goed de cube is het precies andersom de meeste mensen die hem hebben hadden em al besteld daarna is er eigenlijk vrij weinig tot nix verkocht
Blijft gissen dus..... Ik heb namelijk weer andere verhalen gehoord. Stom dat alle landen mooie lijstjes hebben, maar wij in de Bebelux weer niet.