Verkoop getallen Xbox omhoog ??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door frankx, 13 mei 2002.

1. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Weer een bericht gevonden dat de xbox schijnbaar booming is in verkoop.

http://www.xbox-magazin.de/szenenewsmeldung.php?id=11024

Maar de vraag is wat moet je ervan geloven. Volgens Nintendo is de NCG juist super in verkoop.

Kortom ieder spreekt voor zich, en laten we maar hopen dat beide consoles goed worden verkocht. Er is makkelijk plaats voor 2 next gen consoles in de gamers wereld.

2. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb eigenlijk geen zin om zo'n duitse text te gaan lezen, waar komt t nu op neer?

3. Ralph

Ralph Dragonball Z RULEZZZ

Leuk Bevonden:
    0
    kan je het ook even vertalen.
    want heb pas 1 jaar duits.

4. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vier jaar Duits gehad maar ik kan het nog steeds niet :+

5. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja nintendo gaat volgens mij een stuk beter dan de xbox.
    ik zag gisteren alleen al 6 reclames van gamecube.
    3 van waverace 1 van gamecube zelf en 2 van luigi's mansion.

dat vind ik veel slimmer.
    ik kan er nog steeds niet bij dat ms zo ongelofelijk weinig reclame maakt.
    ze zeiden toch dat ze ingame reclames gingen uitzenden nou ik heb er nog geen 1 gezien en dat zal ook wel nooit komen.=(

6. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb idd ook al meerdere Cube reclames gezien, maar nog geen Xbox reclame... :mad:

7. GroenMannetje

GroenMannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat ze dezelfde fout als sega gaan maken qua marketing.

8. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat ze tot inkeer komen en eindelijk eens gaan snappen, dat er in de benelux heel veel mensen van hun doelgroep rond lopen. Maar mensen die er geen benul van hebben wat de Xbox is omdat ze er niks van weten en daarom maar met de massa mee gaan en een Ps2 of een gamecube kopen.

9. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik toch niet met je eens. Een Xbox valt in de winkel MINSTENS zo op als een PS2, als het niet meer is. Tuurlijk vraag je dan wel even wat die groene stands zijn als je van plan bent een console te gaan kopen.

10. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar de meeste mensen die in de winkel gaan kijken voor een console kijken naar een gamecube of een ps2.

thuis als ze relaxed achter de tv zitten en ze zien een paar ingame reclames van project gotham racing en halo en zo, dan verandert er denk ik echt heeeel erg veel.

ik denk dat dat echt een impact is gewoon. en gamecube sponsort ook sommige voetbal wedstrijden enzo. ik heb ook al een keer gamecube zien staan op zo'n reclame bord aan de zijkant van een voetbal veld.

die reclame is echt ongelofelijk belangrijk, maar schijnbaar realiseert ms dat niet. het lijkt wel alsof ms helemaal niet bekent WIL worden in europa. ze hadden toch zo veel geld om de xbox te promoten? nou laat er dan eens wat van zien MS.

11. SjorsBoomschors

SjorsBoomschors Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mensen zien mischien de xbox wel staan maar zijn niet van plan hem te kopen omdat ze er nix (of weinig) over gehoord hebben.

12. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    en de meeste mensen gaan altijd eerst op de buitenkant af (niet het sterkste punt van de xbox) en als er geen demo stand staat gaan ze eerder voor de ps2 of de cube. bekend en vertrouwd.

13. GroenMannetje

GroenMannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik toch niet met je eens. Een Xbox valt in de winkel MINSTENS zo op als een PS2, als het niet meer is. Tuurlijk vraag je dan wel even wat die groene stands zijn als je van plan bent een console te gaan kopen.

Voor jou valt hij op en voor mij en iedereen die een X-box heeft.
    Ik verdiep mij meestal wel een beetje in een console maar niet iedereen doet dat.
    Dus nemen ze maar aan wat de reclame zegt of de grote massa (die dan dus ook de reclame van GC of de PS2 heeft gezien)

reclame is gewoon super belangerijk!!!

14. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik vind de X-box wel opvallen hoor, zelfs meer dan de gamecube.

In de meeste winkels staan wel X-box demo's aan en vaak staan die dan ook nog op hele opvallende plekken. De Gc staat daarintegen vaak wat achteraf en het GC hoekje is vaak moeilijk te vinden...

15. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik toch niet helemaal met je eens... 8)
    Tuurlijk zal reclame wel iets helpen, maar denk toch eerder dat mond tot mond reclame VEEEEL meer uithaalt. Persoonlijk zou ik TV reclame misschien wel geldverspilling vinden.

16. €xpert

€xpert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://sites.dgnet.nl/gsx/ShowContent.asp?ContentID=8689

NGC verkoopt goed met name omdat ouders voor kids kopen, bekende naam en uiterlijk... gemiddelde leeftijd 23??

Maar er worden per NGC minder spellen per consule verkocht dan bij de XBOX, dit omdat dezelfde ouders niet meer spellen kopen.

XBOX is inhoudelijk naar mijn mening denk beter.. maar zal wat aan z'n imago moeten doen.. kijk maar naar de politiek.. imago is gewoon belangrijk.

17. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Bedoel je nou dat de ouders voor kids van gemiddelde leeftijd 23 een Gamecube kopen? Zouden mijn ouders dus nooit doen. Met 50 euro moet ik het doen voor m'n verjaardag.

En als ik zelf ouder was, zou ik dus ECHT niet zo'n VRESELIJK dure spelcomputer voor m'n kids kopen. Maargoed, laatmaar.

18. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik wel hoor, en zo vreselijk duur is hij nou ook weer niet.

19. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan me niet herinneren dat ik in het verleden cadeau's van over de 150 piek gekregen heb. Laat staan 600 piek.

20. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    mijn lego trein 199 gulden :)

Deel Deze Pagina