Zo.. Vandaag weer iemand uit mijn vrienden/bekenden kring kunnen overhalen een Xbox te kopen.. Hij gaat hem volgende week halen.. Dat was de 3e "verkoop" van mij al.. Niet moeilijk als je simpelweg laat zien wat de verschillen zijn tussen een Xbox, PS2 & GC, en welke games er nu al zijn en er aankomen voor de Xbox.. Hoe staat het met jullie verkoop talenten?
ik bijna een... maar die gast wilde er alleen 199 voor geven nou die actie is voor bij en voor 100 euro meer doet ie het niet
hehe doe zo voort zou ik zeggen, kunne jullie mischien nog de verkoopcijfers in de benelux verdubbelen
ik heb er een heleboel op me naam! ik had toen voor de gein op me site geplaats van '' Koop op 14 juli een xbox met 2 games bij een winkel en stuur het bonnetje naar het email adres: Freegamesnow666@hotmail.com (die had ik voor gein ook maar gemaakt) en krijgt 2 controller gratis aan huis'' dus een heleboel mensen die my site bekijke gingen het doen dus die email adres was die dag erna helemaal vol gespamt met xbox bonnetjes van 14 juli en ik had erbij geschreve volgende dag dat het maar een grap was !........nou is dat een goede verkoopt truk .......i'm evil i know
Ik heb er al 3 overgehaald , maar het is wel behoorlijk triest als je mensen controllers gaat beloven en dat soort shit...:r
Ik heb er twee overgehaald om een xbox te kopen en die hebben er ook al weer 3 overgehaald. en nog zeker 3 maten gaan er ook nog een halen. er komen nog steeds mensen bij me langs die niet weten die een xbox is als ze het een keertje spelen moeten ze het meteen hebben.
3 en 1 daar van die hem deze week gaat kopen. Offtopic: 400STE POST HULDE HULDE OP NAAR DE 500!!!!!!w00t!!!!!!!!