kben wel eens benieuwt naar de verkoopcijfers van de xbox en ps2 en gc, om even te vergelijken, over de hele wereld, en natuurlijk de game verkopen. Wanneer komt er nou zoiets?
Schijnt dat de Xbox in Amerika in het 1e kwartaal van 2002 'maar' 400.000x werd verkocht, en dan nog de NGC 'outsalede'.. hmm pricedrop is on its way
NGC "lijkt" beter te lopen maar winkels hadden er minder in huis maar als start zal de NGC wel beter gelopen hebben
schijnt idd dat de xbox de prijs laat droppen tot $199. de xbox heeft nodig games nodig die iedereen wil hebben. Zo is alleen Halo er nu eentje van, daar hebben ze het echt van nodig wil de xbox slagen.
De Cube verkoopt beter in de paar dagen,dan de Xbox in 2 maanden. Dit denk ik dan. Zeg Wouter heb je geen officiele cijfers? En geen UK shit,NL!!!!!!!!!!!!!! Denkt MS dat de UK Europa is ofzo???????????? Want van de andere landen hoor je niks,wel zijn duidelijke cijfers van de Uk.
De concurrentie is duidelijk moordend. Al die pricedrops, naja is uiteindelijk weer goed voor ons. Ik hoop dat de xbox veel gaat verkopen nu overal ter wereld de prijzen ver zijn gezakt. Voor ons was het die ene week wel heel goedkoop, jammer genoeg heb ik nog steeds geen kans gehad hem te kopen Maar er wordt aan gewerkt kheb een baan en ik verdien 6 euro 20, en daz best leuk
Joh ik maak me echt geen zorgen, zolang MS geld zat heeft, zal de Xbox echt niet falen. Daarbij, het is echt verschrikkelijk goed systeem. Het is gewoon de bom. Ghighi, ik heb hem 25ste gekocht en mijn formuliertje opgestuurd voor gratis shit . Nu even afwachten, is PGR en Amped een goeie keus. Ik wist niks anders te verzinnen.