ik was vandaag bij de e-plaze in utrecht om ff die remote te scoren voor €30 en toen hoorde ik 2 mensen(rond de 25) noobs twijfelen tussen een xbox en een gamecube en toen vroegen ze aan de verkoper om advies en die gast zei: '' je moet de NGC nemen de xbox heeft namelijk geen goede spellen'' met dit soort verkopers lukt het natuurlijk nooit om de xbox een beetje lopende te krijgen. Merken jullie dit ook wel eens?
Zet mij in een zaak waar de Xbox wordt verkocht en de PS2 en de NGC.. En ik zorg ervoor dat iedereen die voor een PS2 of een NGC komt, met een Xbox naar huis gaat!!! Hoe?? Laat ze gewoon Halo, DOA3 en Spiderman spelen.... Nuff Said!!!! En ik imponeer ze met een verhaaltje over Xbox-Live.... Een Xbox verkopen is zo simpel....
Ja goed idee, daar lopen ongeveer 354 verkopers en het enige wat ze doen = met elkaar ouwehoeren een rondje lopen of op een stelling hangen!!! Ze kunnen daar dus wel een beetje goed personeel gebruiken.
Jammer jongens heb al een goeie baan!! Nu hopen dat we ook de Xbox gaan verkopen... Even vragen of we die eventueel in het assortiment kunnen krijgen... Dat zou ass-Kicken!!!!!
Jah ik heb het een keer bij de Dixons gemerkt.. Ik ben er wel fftjes op ingegaan... hij hield heel erg van aktie en racegames en ik heb toen wel gezegt dat je op de GC geen realistische racegames hoeft te verwachten.. Hij heeft op dat moment nog niets gekocht... fftjes verteld over PGR en Halo
Dit is echt iets waar ik helemaal van ga flippen.. Die verkoper had dit bij mij in de buurt niet moeten zeggen!! ow ja, ik werk er niet maar heb in 2 maanden tijd al 3 Xboxen verkocht bij de makro. Hoe? Simpel! ik ga bijna altijd 1 keer in de week inkopen doen en natuurlijk ook ff het Xbox hoekje checken en daar heb ik al 3 keer iemand advies kunnen geven en antwoord op hun vragen (geprobeert onbevooroordeeld te blijven) en deze adviezen hebben al 3 keer geleid tot een aankoop!
Goed zo jongen.... Hé jongens we gaan van het weekend allemaal in een shop staan waar de Xbox wordt verkocht en dan gaan we mensen overhalen een Xbox te kopen.... Nou goed ID of niet.... Zal wel niet gebeuren... Maar toch even meer opletten in die zaken.. Moet je roepen als een paar gassies op de PS2 aan het spelen zijn of op de Cube in de Free Record Shop ofzo.. Damn wat een lelijke games zeg... Op mijn Xbox zijn echt veel betere games... En dat moet je xtra hard roepen....
ja goed idee cyperpunk dan neem ik me xdoos en een draagbaar tv-tje mee en dan ga ik daar voor de deur zitten xdozen.
Nee, een bioscoop projector, dan heb je een scherm van 3 bij 4 meter op de muur, dan kan iedereen het goed zien alleen daar hangt wel een prijskaartje aan, spijtig genoeg €7000 Edit: er zit ook gelijk geluid systeem bij enzo
Moet je aan MS vragen of ze je willen promoten.... Of hoe noem je dat, financieel ondersteunen.... Als blijkt dat in die zaak meer Xboxen dan voorheen werden verkocht, dat je dan subsidie krijgt!! Ow wacht dat was het woord dat ik zocht!! Zou wel lullig zijn voor de verkopers..
Nu nog ff een leuk verhaal; ik ging 6 weken geleden naar de videotheek bij ons in de buurt om te vragen of ze ook nog ooit eens Xboxspellen gingen verhuren (ik d8 dat ze dit niet zouden doen omdat de Xbox pas net uit is, dus weinig gebruikers en huurders) maar tot mijn verbazing zag ik toen ik binnen kwam spellen staan van de gamecube... Maar geen Xboxspel te bekennen...... Dus ik vragen aan die chick achter de balie of ze ooit nog eens die spellen gingen verhuren: Antwoord was heel kortaf NEE! Dus ikke vragen waarom niet (en nu komt het), zij gaf als antwoord: OMDAT IK HET EEN OERLELIJK DING VIND! Dit slaat dus echt alles! ik ging bijna flippen in die winkel en ik wilde er van alles uitflappen (is gedeeltelijk ook gebeurd) en nu kom ik daar gewoon nooit meer! Ik boycot ze gewoon vanaf toen!
Bij Mediamarkt in A'dam Arena werkt een gast die helemaal wegloopt met de Xbox. Good shit. Maar ze hebben geen beste leverancier want de CD shop (euh... hoe heet ie ook weer - die grote keten met blauw/geel logo) heeft de nieuwe games veel sneller dan de Mediamarkt. Edit: Free record shop, dus. Thankz Len.
Yes yes. Volgens Mediamarkt doet FRS aan 'grijze' import. (Jaja, dat zou ik ook zeggen als ik m'n nieuwe games altijd pas een week later op voorraad zou krijgen...) Free Record Shop it is... Stom he? Soms zit er een naam in je kop die dur maar niet uit wil komen. Zeker de leeftijd... Zal de kalk eens chirurgisch uit mijn aderen laten verwijderen.
Er zijn een aantal winkels die inkopen bij de Engelse leveranciers i.p.v. de Nederlandse. Hierdoor hebben ze vaak spellen eerder binnen. Mediamarkt maakt dus gebruik van Nederlandse.