verkozen administrator.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door madmaxensnow, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt mij een leuk idee om een atministrator te kunnen kiezen. Zo kan ook een gewone member atministrator kan worden.

    dit is een maar voorstel
    ik will gewoon even jullie mening weten?
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    ja das leuk :D
     
  3. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet kan een gewone member al Adm worden.
    Je moet alleen de juiste ambitie tonen en beschikking hebben over de juiste mentaliteit.
    En natuurlijk over genoeg vrije tijd.
     
  4. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Populariteit wil niet zeggen dat je een goede admin bent...
     
  5. FabianNL

    FabianNL Guest

    het zijn volgens mij idd altijd al de members die admin worden, maar als ze een admin (denk trouwens dat je moderator bedoelt :)) nodig hebben word je wel gevraagt, dus niet verkozen door "het volk"
     
  6. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Een administrator komt voort uit de al bestaande crew, dus moderators, redactiecrew e.d. Als admin heb je de leiding over het forum en de forumcrew dus je dacht toch zeker niet dat ze hier zomaar even een willekeurig door members aangewezen persoon voor kunnen uitkiezen zeker? Er komt namelijk ook een stukje ervaring, kennis en verantwoordelijkheid bij kijken om die taak op je te nemen.

    /edit: Uitzondering op de regel is dan weer Dioga die onlangs weer terugkwam en gelijk weer admin werd. Maargoed dat was hij hiervoor ook al dus kon hij gelijk bij zijn terugkeer (samen met Orcrist) de vrijgekomen posities opvullen die waren ontstaan na het jammerlijke vertrek van Darkwing en Graveheart :)
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2005
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo ontstaat nou ECHTE vriendjespolitiek!
     
  8. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks gaat iemand als Ruud 200 accounts aanmaken en op zichzelf stemmen
     
  9. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot zover de gedachte dat één ieder de kans had invloed te krijgen.
    Erg jammer want het antwoord wat nu verkregen is zou menig communistisch land nog wat van kunnen leren.
    Komt nog bij dat ik het bijna als beledigend en denigerend opvat.

    Komt over als.

    Je denkt toch niet dat het klootjesvolk hier zomaar even iets te vertellen gaat hebben.

    Jakkes, ik wordt plaatselijk even niet goed geloof ik.
     
  10. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Anders reageer je op een nog belachelijkere en overdreven manier zeg :{
     
  11. FabianNL

    FabianNL Guest

    tis hier idd een "communistisch regime" maar dat is ook het enige wat werkt :)
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Waarom dan niet gewoon kiezen voor een Moderator?
     
  13. Zeloot

    Zeloot Unity the Verb

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    cool... de xbw verkiezingen... :D
     
  14. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    De reactie die ik van jouw kant lees in eerste instantie is er één van iemand die in een toren zit en zich verheven voelt.

    Stap uit die toren, peil de mening van de gebruikers, start een pol bijvoorbeeld, en kijk wat de werkelijke gebruiker nu eigenlijk verlangt van de site.
    Anders zit deze site vanzelf op een terminaal spoor.

    Kritiek kun je nemen of niet, de betere mens neemt kritiek en streeft ernaar zichzelf te verbeteren waar nodig.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hebben we een eigen politieke gang krijgen we ook een debad enzo..:D
    Ik vind het goed dat Ruud geband is want ik werd zat van al zijn domme posts enzo. Hij dacht dat hij dé man was..
    Maar dat doeterniet toe hier:) Maar wat vinden jullie van een Moderator Verkiezing?
     
  16. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij wel duidelijk dat ik voor ben in dit geval.
    Al zou ik mijzelf nooit verkiesbaar stellen omdat ik niet aan de basis eisen voldoe die ik zelf eerder aangegeven heb.

    Je zou een verkozen mod bijvoorbeeld voor een proefperiode kunnen laten werken.
    Blijkt na bijv één maand dat de persoon niet voldoet aan de gestelde eisen dan wordt hij/zij vervangen doormiddel van nieuwe verkiezingen.
    Heeft een leuk element dat de site interactiever wordt.
     
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Sorry hoor SHD, maar de manier waarop je op mij reageert slaat werkelijk kant noch wal. Ten eerste is mijn post er altijd nog een van een member en is er hier verder ook nog niet eens gereageert door iemand van de huidige crew. Maar ik neem aan dat je zelf toch ook wel begrijpt dat je niet zomaar even iemand dmv een populariteitsverkiezing onder de members als administrator aan het hoofd van het forum kan zetten?

    Lees wat dat betreft nog eens langzaam mijn eerdere post door. En mocht dit zinnetje je nu (in tegenstelling tot alles wat ik hiervoor heb gepost overigens) enigszins als denigrerend bedoeld overkomen dan klopt dat wel een beetje ja. Maar dat heb je dan ook aan je zelf te danken met je imo belachelijke en overdreven opstelling jegens mij en de manier waarop je naar dit forum kijkt. Maargoed dat is iets wat we wel vaker van jouw hebben gehoord nietwaar.

    Wat betreft nieuwe moderators kun je eventueel wel zoiets opzetten en op die manier als community een teken geven, maar dan nog zou het gaan om een suggestie en meer ook niet imo.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2005
  18. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke reactie maar ik reageerde op jouw post nietwaar en niet andersom.
    En dat jij dat wel vaker van mij zou hebben gezien lijkt mij nogal sterk daar ik niet actief op de site aanwezig ben en dus geen post plaats.

    Neem kritiek zoals het is en laat het daarbij.
    Ik heb geen zin om energie te stoppen in een ruzie achtig postje.

    Bovendien is het gewoongoed hier om ideeën van gebruikers zo snel mogelijk de grond in te stampen.
    In plaats van zoeken hoe iets wel gerealiseerd kan worden, wordt er alleen energie gestopt in het plaatsen van verklaringen waarom jullie vinden waarom het niet kan.

    Wat slechts energie geeft aan negativiteit.

    Leer nou eens een keer van een ander en luister naar de gebruikers, niet perse naar mij want het boeit mij niet.
    Uiteindelijk heb je zonder gebruikers ook geen site meer.

    Het lijkt mij leuk als members een kans hebben om hun creativiteit te kunnen uiten.
    Wat doet men als een zaak niet meer goed loopt, dan verbouwt men de boel en zoekt naar manieren om het weer interessant te maken voor publiek.
    Hetzelfde principe kun je hier gebruiken door simpelweg de gebruiker te laten aangeven wat hij verlangt van een site als xboxworld.nl.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Maak nou maar geen ruzie..
    Maar dat stukje: Uiteindelijk heb je zonder gebruikers ook geen site meer.
    Van jou shd slaat nergens op hoor.
     
  20. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan geen pol starten. niet genoeg bevoegtheden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina