Verlanglijstje games

Discussie in 'Algemeen' gestart door borzo, 28 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. borzo

    borzo Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie heel veel vette games aankomen in 2004. ik wil wel eens weten wat jullie top 5 daarvan is!

    1. True Fantasy Live Online
    2. Conker: Live & Uncut (huh denk je dan :p. ag ja, ik heb een rare smaak (of niet))
    3. Halo 2
    4. Fable
    5. Sudeki

    Ik ben vooral verslaafd aan mmorpg's maar er komen er maar zo weinig van. Weet trouwens iemand of er nog meer mmorpg's komen behalve true fantasy, ik had gehoord dat er nog een soort mmo game komt. Diminion heette het volgens mij maarja.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  2. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben beniewt hoelang deze thread het uithoudt. Want ze zullen zeggen dat het niets toefoegd aan het forum. Als advies geef ik dan ook zet bij elke game dan ook waarom jij denkt dat dit een topper gaat worden en/of waarom jij hem aanraad.

    -Mijn topper wordt in iedergeval halo 2 wanty naar het scheint wordt het eindelijk mogenlijk met 32 online elkaar te lijf te gaan.

    -Dan komt GTA double pack nog om de hoek kijken en dat nog wel deze week met, zo kan je het wel zeggen, 2 classiekers voor de prijs van 1.

    - Dan denk ik aan Fable, een spel dat maar uitgesteld en uitgesteld wordt, maar erg hoge verwachtingen bij mij heeft.

    -De 4de topper naar mijn mening moet RalliSport Challenge 2 worden.

    -En ik eindig mijn verlanglijstje met Driv3r (driver :cool: en ik verwacht een GTA beater hierin.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  3. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    1. Fable
    2. Sudeki
    3. Halo 2
    4. Jade Empire
    5. Ninja Gaiden

    RPG's vind ik gewoon het vetst en ik hoef denk ik niet uit te leggen waarom Halo2 in het lijstje staat.
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2003
  4. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik dus, niet zomaar een rijtje neerkwakken, maar en beetje uitleggeven zodat de thread openblijft.
     
  5. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Opsomtopic... Als je de FAQ/het beleid had gelezen had je kunnen weten dat dit soort topics totaal geen waarde hebben voor het forum.

    Case Closed
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina