welke games heb jij op je verlanglijstje staan waar zie jij het meeste naar uit? mijn verlang lijstje 1 Zelda the wind waker 2 metroid prime 3 halo 2 4 xbox live 5 rallysport championship 5 doa 3 6 doax Het spijt me dat geen xbox game op 1 heb staan. Wat zijn die van jullie?
XBOX Hitlist: 1. Halo 2 2. B.C 3. Fable 4. Brute Force 5. Far Cry 6. Battlefield 1942 7. Star Wars Galaxies 8. Racing Evoluzione 9. Tom Clancy's Raven Shield 10. DOAX
Ik wil niet zeiken maar dit is een opsomtopic en al zou ik het opsommen dan zou het zijn: halo2(xbox) fable(xbox) doom3(xbox) raven shield(xbox) MM3(xbox) metriod prime(NGC) Zelda(NGC) nieuwe GTA(PS2) Ik heb zelf alleen maar een xbox maar die games lijken me cool!
wegens geldgebrek is een top3 mij al te kostbaar 1 Halo 2 wordt zeker gekocht 2 een GTA op de Xbox ook wel (komt er een dan..? nee...?hmm..we zien wel
1. Zelda: Wind Waker (GCN) 2. Halo 2 (Xbox) 3. Metroid Prime (GCN) 4. Animal Crossing (GCN, met freeloader ) 5. Pokemon Ruby (GBA, voor mij via de GBA Player dan )
1. Fable (must-have) 2. Soul Calibur 2 3. Halo 2 4. MGS 2: Substance 5. Metroid Prime (heb geen cube helaas) 6. DOAX
1. Halo II 2. Counterstrike 3. Racing Evoluzione (Onderweg ) 4. Midtown Madness 5. DoaX 6. Playboy Mansion