free record shop komt met dit nieuws , Xbox gekocht voor oude prijs, dan een reward pakket. tja,we wachten maar af. bonnetje is onderweg naar Gouda. heb wel even een verlengkabeltje besteld. als ik hem heb laat ik wel even weten of het een beetje werkt. ik zit nu op mijn salon-tafel om te kunnen spelen, tja groot huisje. Vanaf vandaag biedt de Xbox nog meer waar voor zijn geld. Je kunt nu namelijk al een Xbox bestellen voor maar € 299! Microsoft biedt iedereen die al een Xbox heeft gekocht voor de oude prijs de kans om gratis 2 spellen en een Xbox controller te krijgen! Klik hier voor meer informatie! (FREE RECORD SHOP) X-box HALO, DOA3 PS2 met Messiah en MGS2, FFX, MAX PAYNE etc etc. maar HALO RULEZ
hmmm, tja maar op http://www.xbox.nl staat nog steeds : als dank voor iedereen die vóór 26 april een Xbox heeft gekocht, bieden wij je tot 1 juli 2002 de kans om gratis 2 spellen en een Xbox controller te krijgen!
Wat is dit nou weer voor lomp onderwerp? Het heet verlengkabel maar het is ondertussen de 3000e over de reward pack..
Ja ik zat er ook naar te kijken, maar ik snap niet dat men nog steeds over dit onderwerp kan zeiken. Laat het rusten en stuur het op en wacht af, zie wat er gebeurt. Doei
allrighty OKE, JE HEBT GELIJK, NIETS MEER OVER HET REWARD PAKKET. EN DIE VERLENGKABEL ZAL IK BOYCOTTEN, ALLRIGHTY
Damn ik word gek stuur die shit gewoon op en trouwens in die X-BoX doos zit ook nog iets wat je op KUNT sturen...is wel leuk krijg je Xnews en Exclusive shit thuisgestuurd van M$ echt cool LaterS
HEBBEN WE OPGESTUURD, MISSCHIEN KRIJGEN WE WEL EEN BALLON MET DE Xbox EROP, VINDT MIJN DOCHTER LEUK. OF EEN SPELLBARE DEMO MET SHENMUE 3 OFZO