Verlengsnoer controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Niels, 16 mei 2002.

1. Niels

Niels Alion

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, de Xbox controller heeft een snoer van wel 3 meter, maar das net niet genoeg voor mij om lekker lui in mijn bed te gamen :9

Ik vroeg me af of er een verlengsnoer is, die je bijvoorbeeld tussen die 'beveiliging' van het snoer kunt zetten... iemand een idee? (ohja, ik heb gezocht maar heb niet kunnen vinden..)

2. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb bij de Medimarkt verlengsnoeren gezien. Wel van een derde partij overigens, maar ze zijn er dus wel!

3. Niels

Niels Alion

Leuk Bevonden:
    0
    vet! danku...

4. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Er is al een uitgebreide thread hierover, maar ik zal het nog even herhalen.

"Zoals je weet zit en standaard op je controllersnoer een extra stekkertje met nog een klein snoertje ter beveiliging van je Xbox bij evt. lostrekken van de kabel.

Bij de mediamarkt in het alexandrium heb ik voor 8 euro een verlengkabel gekocht van ongeveer 1,5 meter die dat hele korte stukje kabel vervangt. Bij de free record shop zag ik een verlengkabel voor dezelfde prijs maar deze sluit je tussen het korte stukje en de rest van je controllersnoer aan.
    Ze zijn dus verschillend, bij de MM versie gebruik je het korte stukje niet meer, bij de FRS versie gebruik je dat wel. Het is maar dat je het weet"

thread

5. Niels

Niels Alion

Leuk Bevonden:
    0
    thnx.. ik hol zo even naar de free records shop denk ik (moet ik eerst mijn bed uit :) )

6. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    nog effe wachten en er komt vast wel een draadloze kont-roller :)

7. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat tegen het lostrekken van de kabel? Tenminste, zo vast zitten die controllers er nou ook weer niet in....lijkt me eerder dat je de hele plug eruittrekt dan.

8. Niels

Niels Alion

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dus, ik liep laatst door het snoer van de controller... en doordat die beveiliging erin zat heb ik mijn xdoos niet in zijn geheel van de kast getrokken, werkt dus ideaal...

Mischien trek je anders de stekker van de controller ook wel scheef ofzo..

9. Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Er is al een draadloze kont-roller! Ik weet ff niet meer waar ik 'm gezien heb, maar hij is er. Misschien nog niet in Europa, maar dat zal niet lang meer duren.

10. Niels

Niels Alion

Leuk Bevonden:
    0
    Woest! :D

11. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat de batterijen van die draadloze controller erg snel leeg zijn met 2 trilmotortjes erin! Of ze zijn net leeg in het laatste level van Halo op legendary mode!! =( :'-(

In principe zijn die extra stekkertjes in de controllerkabel ter bescherming van je Xbox. (Dat ie niet valt ofzo, staat in de handleiding) Je kunt beter die stekkertjes bruut lostrekken dan dat je de controllerpoort van de Xbox mogelijk verrot trekt. In dat opzicht zouden de kabeltjes bij de FRS beter zijn omdat die de beveiliging verbubbelen. De MM kabeltjes hebben alleen halverwege dat stekkertje zitten. Maarja, ik had die MM kabeltjes al. En ik struikel niet zo snel over de controllerkabels.

12. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    er komt of misschien is een draadloze controller maar daarbij mag je ook max 3 meter van je console zitten, heb ik ergens gelezen :cool:

13. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Gek,de Xbox controller is ************************************lang!

14. Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 16 mei 2002

Deel Deze Pagina