[XOne] verlies verbinding na zoveel tijd

Discussie in 'Games' gestart door soolmaan, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    kheb ff zitten zoeken in de threads, maar kon zo gauw nix vinden met betrekking tot dit onderwerp (wat ik me bijna niet kan voorstellen, maar goed)
    bij voorbaat excuus voor het openen van nieuwe thread...

hoe dan ook, mijn probleem is als volgt: verbinding maken met xbox-live is geen probleem, lobby's binnenkomen en voice, werkt allemaal... spel spelen kan ik ook, maar meestal na een tiental minuten a kwartier verlies ik de verbinding naar xbox-live... troubleshooting (die vier dingen die hij moet testen) levert geen resultaat op (hij vindt alles gewoon) en ik kan ook direct weer inloggen...

is het een bekend probleem dat de verbinding zo ineens kan wegvallen?

ps met crimson skies gebeurt het in ieder geval altijd bij het updaten van statistics, maar soms ook halverwege een game... bij motogp gebeurt het op elk willekeurig moment!

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    ik heb dat de laatste tijd ook, maar niet zo als bij jouw dus niet bij elk spel, bij mij is het meer 1 potje als ik de hele avond speel. Tis wel irritant en voor jou al helemaal omdat het zovaak gebeurd bij jou

3. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    maar ligt dat dan aan mijn verbinding? of heeft het te maken met de verbinding van de host van een game? of ligt het gewoon aan de xbox-game zelf?

edit:
    kheb waarschijnlijk de thread gevonden:
    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?t=51431

tzou aan de update van tsunami kunnen liggen?

:confused:

Laatst bewerkt: 21 mei 2004
  4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    dat zou kunnen, het kan ook aan je kabels liggen...ze storen nogal vaak, probeer eens andere kabels.

5. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    zie die andere thread, ik heb ook het probleem van de package loss (ook met nieuwe kabel haal ik maximaal P:17/25)
    heeft iemand ook al bevestigd dat de problemen inderdaad zijn opgelost als deze rating omhoog gaat?

die lease time bij dhcp zet ie bij mij op 1 dag, maar hij refresht um wel binnen een half uur :confused: kan dus ook de connection loss tot gevolg hebben?

tx

ps mod: je kunt deze thread wel sluiten anders, kheb deze vraag nu ook al in de algemene thread gepost! merci...

Laatst bewerkt: 21 mei 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina