1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

verliest Fable aanhang?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wooffa, 5 mrt 2004.

  1. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hopen dat deze thread Bter in mekaar zit dan m'n eerste...ff een 'goed' onderwerp genomen nml:

    Zoals je weet is de multiplayer functie van Fable verwijderd uit het spel wat natuurlijk zonde is, t zou een leuker zijn geweest met. Maar als je de posts dan leest op bijv. XBW dan zitten er veel negatieve tussen. In t begin dat Fable 'aanhang' begon te krijgen [ik denk dat dat ongeveer eind 2002 is geweest] was iedereen heel enthousiast over het spel. Toen begon het spel z'n release date uit te stellen, en uit te stellen. Nu staat i genoteerd als zomer 2004. Mijn vraag is of Fable nog wel zo goed wordt als verwacht en of hij nog zo goed gaat verkopen als verwacht. Het zou namelijk een topper worden, maar bij een topper horen, naar mijn mening, niet zoveel negatieve meningen.

    Wat is jullie mening?

    [Zo Bter mods? :) ]
     
  2. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoor iedereen continue over fable. Het zal ongetwijfeld een goed spel zijn. Er is zoveel tijd in gaan zitten dat het niet anders kan. Maar dat de multiplayer dan weer geschrapt wordt vind ik erg matig.
     
  3. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat het tegen gaat vallen... Een typisch Molyneuxtje, zeg maar. Een spel dat al 2 jaar wordt gehyped kan mijn inziens alleen maar tegenvallen.
     
  4. chaosphere

    chaosphere Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    March 04, 2004 - After stunning anxious fans at E3 2003 with news that Fable would include a multiplayer function, the developers at Big Blue Box, by way of Lionhead Studios' online FAQ, have decided to forego development of a multiplayer mode.

    The FAQ claims that there "simply isn't enough time to polish it to the standard we feel would be required to match that of the rest of the game" in explaining the reasons behind the demise of the multiplayer mode.
    Fable is a single player role-playing-game where the player's character will evolve and change his appearance over time as reflection of decisions made and adventures lived. Previously, Fable would've allowed a second player to join an existing character's campaign via memory card so that the second player could serve as a sidekick. IN theory, the sidekick and "hero" could instantly switch roles since only the hero can gain experience points.
    de FAQ vond je op:
    http://www.lhtimes.com/faqs/fable.htm#intro

    ik vind het niet heel erg dat er geen MP in zit anders is fable nog niet gereleased tijdens kerst en ik kijk er erg naar uit dus ik kan nie NOg langer w88
     
  5. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Tegen vallen? Misschien.. Maar toch heb ik er nog een vrij optimistisch beeld bij, als ik de filmpjes en screenshots zie, en de intervieuws lees blijkt er nog veel gerealiseerd te worden, dingen die Fable uniek gaan maken, zoals volledig interactieve steden.
     
  6. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Dus Halo2 wordt volgens jou ook een kutgame??
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    In het begin wou ik de game kopen, maar toen ik hoorde dat er van alles weg viel begon ik steeds minder naar uit te zien wat uiteindelijk tot nu leidde: ik niet eens zeker of ik de game wel ga kopen. Dus tegenvallen kan ie voor mij al niet meer.
     
  8. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Misschien verliezen de ongeduldigen onder ons het vertrouwen in Fable, maar dit hoeft er niet op te wijzen dat het een flop wordt. Black and White was integendeel wel een flop, maar dat betekent niet dat Fable hetzelfde lot te wachten staat.
    In mijn ogen wordt Fable (ondanks het geschrapte multiplayer gedeelte) een topper in zijn genre :)
     
  9. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Dat multiplayer gedeelte hoefde voor mij niet eens :{

    Alleen is fable volgens mij echt overhyped...
    Echt iedereen praat erover, hoe geweldig het wel niet is enzo, en negatieve dingen worden dan niet eens verwacht, en als ze dan opeens wel komen, is het ze tegengevallen, zo werkt het denk ik.. ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2004
  10. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben juist pas het laatste half jaar echt uit gaan kijken naar Fable. Ik denk dat het een topgame wordt, een rpg met zoveel vrijheid.... Maar misschien ben ik nu te optimistisch. Want, nooit eerder is er een (absoluut) vrije rpg geweest. Baldur's Gate was goed, maar niet extreem vrij.
    En misschien is het combat systeem helemaal niks, waardoor het idee wel goed is, maar de praktijk faalt.
    Het lijkt me sterk dat men de graphics nog slecht kan laten worden. Prachtige screenshots laten voor mij zien dat de graphics wel goed worden.
    Ik weet bijna zeker dat ik Fable ga kopen, maar of het de game wordt die ik verwacht, daar twijfel ik nog erg over.
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Alles wat ze hebben gezegt (muv de mp) zal worden waargemaakt, lijkt je dat wat? Dan is de game iets voor jou, zoniet, dan wordt het een miskoop. Een topper voor de rpg sp zal het zeker worden, maar voor de mensen die meer mp gericht zijn qua rpg's zal het zeker tegen vallen..

    Persoonlijk wordt het denk ik geen game voor mij, ik ben toch meer mp gericht, daarom zal ik het niet diggen.
     
  12. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    als bbb nou maar gewoon de ideeen waarmaken die ze verkondigen, kan het niet misgaan dacht ik. ik ben tenminste nog steeds een aanhanger, al sinds ik de eerste keer dat ik het idee hoorde
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het volste vertrouwen in Fable, ik heb al een paar keer gezegt waarom, en heb niet echt zin om het nog eens op te sommen (ben 'k te lang mee bezig :cool:).
    Ik vond black & White trouwens erg vermakelijk..

    Edit: En ik verwacht ook veel van van B.C. & The movies lijkt me ook echt super :)
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2004
  14. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou t leek erop dat het een topgame ging worden, maar als die lui alles gaan schrappen dan gaat ie hard achteruit natuurlijk. Mp weglaten... hoe verzinnen ze t?!:mad:
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Uhm, f-style, de mp stelde sowieso niet veel voor, dus daar had je de game echt niet voor moeten aanschaffen.
     
  16. lord helo

    lord helo Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat Fable dit eerste half jaar komt. zo niet. moet ik het met Morrowind doen. Maar das ook stoer:+
     
  17. lord helo

    lord helo Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat Fable dit eerste half jaar uit komt zo niet, moet het met Morrowind doen. ook leuk toch¿:+
     
  18. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik zie dat je hier nieuw bent!
    Welkom;)

    Daarom ff een tip:
    Door op deze button onder je eigen post te klikken, kan je je eigen post bewerken.:
    [​IMG]

    Ik zie namelijk dat je 2 posts gedeeltelijk niet overeen komen én er zit wel wat tijd tussen, dus het kan geen dubbelpost zijn...

    Zie ook beleid ;) Dan heb jij ook geen gezeur aan je kop later! ;)
     
  19. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zeg toch tegenvallen, dat is wel even wat anders dan een kutgame.
     
  20. koenie

    koenie Superman !!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Fable aanhang verliest, omdat het TE lang duurt en er nu bijv de MP word wegelaten!

    Terwijl dat wel 1 van de gaafste dingen waren uit het spel, ook moet ik zeggen dat ik de screenshots die je nu elke keer krijgt te zien minder mooi zijn als de hele vroege.

    Waarschijnlijk koop ik Fable nog wel, maar met minder verwachting als eerst.

    Trouwens dit gevoel heb ik ook bij HALO 2, dat het de HYPE neit waarmaakt. Waarschijnlijk word het wel een coole game, maar beter als Halo 1?

    Wie weet......
     

Deel Deze Pagina