Verloting: 2 Gamescom kaarten + goodiepacks

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Gamersea, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Hallo,

Met een prijsvraag heb ik 2 Gamescom + goodiepacks kaarten gewonnen alleen kan niemand met mij naar Keulen en heb geen zin om in me 1tje te gaan dus.

Dus hierbij verloot ik het maar.

Simpel geef mij de beste reden waarom jij erheen zou willen en dan stuur ik je de redeem codes waarmee je de e-tickets kan uitprinten.

Alleen als je echt kan reageren, zou zonde zijn als het weer naar iemand gaat die uiteindelijk niet kan.

Datum van de GamesCom beursen is: 20 tot 23 augustus.

loting eindigd vanavond om 00:00

Succes.

2. JokerJ

JokerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil naar de Gamescon in Keulen omdat ik dan een paar dagen vrij ben van mijn werk, onder het mum van "het vergroten van mijn kennis op het gebied van nieuwe ontwikkelingen in de gamesindustrie". (Ik werk bij de Music Store).

3. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Je kan het beste de kaarten aan mij geven omdat ik donderdag de 20e ga en jullie daarna kan overspoelen met foto's ed! :thumbs:

4. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou graag willen gaan, omdat ik nooit de kans heb gemaakt om een unieke ervaring mee te mogen maken en vooral omdat het de grootste van Europa word.

En bijna elke game die er aanwezig is die moet ik gewoon even spelen!

edit: er zit zeker geen reis bij haha, zou wel te mooi zijn. dan kan ik helaas niet mee doen!

Laatst bewerkt: 17 aug 2009
  5. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Nope, daarom kan ik zelf helaas ook niet.

Je kan alle 3 dagen na binnen dus als je geld over hebt kan je ook hotel boeken in Keulen en dan alle 3 de dagen naar binnen gaan. En zaterdags kan je dan een karikatuur laten maken door ene van een art developer

6. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zou ze wel willen hebben omdat ik nog maar een keer ergens heen kon gaan en dat was zo een (Game)event in Jaarbeurs Utrecht, verder nog geen kans gehad om ergens heen te kunnen gaan.

7. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag daarheen willen omdat ik nog nooit zoiets heb meegemaakt, en het me een hele speciale ervaring lijkt en ontzettend leuk, zowel voor mij als mijn vader. En omdat ik zoveel mogelijk foto's + goodies mee terug zal nemen!

De enige gamebeurs waar ik ooit ben geweest is een halve dag Gamexpo (zat toen inbegrepen bij de HCC dagen). Dat is inmiddels alweer een paar jaar geleden en daar heb ik toen ontzettend van genoten. Helaas heb ik veel gemist omdat ik er dus maar een halve dag was. En nu, na een paar jaar de E3 en de Leipzig Game Convention gevolgd te hebben via internet, lijkt het me echt geweldig om in het echt op zo'n beurs te zijn en de nieuwste games te spelen.

Mocht ik winnen, dan zal ik proberen om een artikel te schrijven over wat ik daar allemaal heb gedaan en gezien, inclusief foto's, als een kleine dank.

Laatst bewerkt: 17 aug 2009
  8. crazywarning

crazywarning Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ai... te laat. dat was tevens ook de rede waarom ik ze wilde. Dat overkomt mij nou altijd haha

9. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Iemand op een ander game forum heeft gewonnen, Ondanks de post van Neraice me ook erg aan spreekt (zou bijna een ticket voor je kopen zelfs... ;)

Als ik nogmaals eens wat win waar ik toch niet heen kan zou ik een verloting doen alleen op xbw.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina