Zoals de titel zegt, verloot ik een UNO arcade game code. Ik heb het spel (wat overigens een erg vermakelijk spel is) al tijden op een arcade compilatie disc, maar ik kreeg ook een gratis code bij mijn Vision Camera die ik laatst kocht, dus die code is voor mij overbodig.
Die code moet werken, want ik er zat ook een code bij voor een maand xbox live gold gratis en die werkte meteen.
Let er wel op dat je toegang tot internet/xbox live moet kunnen maken met je xbox om de code in te wisselen. Als je dit niet kunt met je xbox, dan heb je ook niks aan de code, dus reageer dan aub ook niet.
Voor de rest kopieer ik de regels maar zoals ze hier staan opgesteld:
Ik gooi alle namen dus in dat verlotingsscript en de winnaar krijgt de code per PM toegestuurd. Ik wil niet te lang wachten met de verloting, dus daarom sluiten de inschrijvingen aanstaande zondag 21 februari 2010 om 20:00 uur. Als er dan niemand heeft gereageerd zal ik dan bekend maken tot wanneer ik hem eventueel verleng, als er 1 iemand heeft gereageerd wint deze automatisch de code en bij meerdere gebruik ik het script.
Ik zal de code doorsturen zoals ik deze heb ontvangen. De andere code werkte prima, dus ik ga ervan uit dat de UNO code ook prima werkt, maar ik kan het moeilijk uittesten. Als de code niet zou werken, is het niet mijn verantwoordelijkheid, maar die van microsoft, maar in dat geval is er altijd contact te leggen gezien ik gewoon de bon en alles van het hele pakket nog heb.
Succes!
Laatst bewerkt: 19 feb 2010