Damens en heren, ik heb jullie hulp nodig en daarvoor wil ik jullie ook belonen. Ik heb volgens mij wel een leuke en geinig actie bedacht.
Uitleg
Ik ben namelijk aan het sparen voor een mini coca-cola koolkast, dat ik voortaan niet meer naar beneden hoef te lopen voor een biertje of een cola.
Voor die koolkast heb ik veel actie punten nodig die zich bevinden onder de doppen van coca-cola flessen. Onder elke dop van een actie fles bevind zich 1 punt.
What to do!
Als jij mij een punt PM't die ongebruikt is maak jij kans op een game naar keuze. Bij het PM'en van meerdere codes maak jij ook vaker kans om te winnen.
Als ik meer dan 50 codes heb binnen gekregen verloot ik 2 games zelfs, zodat meerdere mensen kunnen winnen.
Dus kijk voor de moeite even allemaal onder de dop, voordat je de fles bij het statiegeld zet.
Wat kun je winnen
- Transformers (Promo)
- Bakugan (Promo)
- Viva Pinata
- Ghost Recon
- Just Cause
De winnaar wordt via PM benaderd, mag uit de bovenstaande lijst zijn spel kiezen die hij/ zij wilt hebben en die stuur ik gratis op.
Iedere stem wordt via de XboxWorld verloter in gevoerd en maakt kans op de prijs.
Hier houd ik bij wie actiepunten heeft ingeleverd en hoeveel.
Persoon/ hoeveel doppen
- quaaz: 20
- Pi3t: 3
- Vato G: 2
- x IElementZ: 1
- planckie:1
- The Redman FTW: 1
- Dokter V: 1
- Daniël: 1
Einddatum: 31 mei
Met Vriendelijke Groet,
Blackboss :b: