Ja hallo ik weet niet of hier al een thread over gaat of mischien is dit al heel lang bekend, maar ik dacht ik plaats het even. - Het schijnt dat Microsoft van plan is een ander model Xbox aan te kondigen op de E3 in mei, als antwoord op aanhoudende kritiek op de grootte van het huidige systeem. Het gaat dus om een kleiner model met dezelfde inhoud. Meerdere bronnen spreken hier al enige tijd over, maar het zal je niet verbazen dat de grote bazen van Microsoft er weinig over loslaten. Men speculeert dat er wellicht laptoponderdelen gebruikt gaan worden om dit te realiseren. ook al wordt de nieuwe Xbox daar niet goedkoper van. Ook zou het nieuwe model een platte bovenkant krijgen, zodat je er iets op kunt zetten, en Xbox Live software zou al geïnstalleerd zijn. Bron: Gamequest blad maand maart.
XBW.nl Geruchtenbox: Microsoft komt tijdens E3 met Xbox 1.5? 14/02/2003 | Wouter Flemming. Daar we de kerstperiode reeds hebben gehad en het op games-nieuws gebied nogal rustig is spelen er weer een boel geruchten over nieuwe generatie Xbox-en, zo ook nu weer. Bill Gates sprak afgelopen week nog over nieuwe mogelijkheden van een vervolg op de huidige Xbox, die we in 2006 in de winkels verwachten kunnen. Iets dichterbij, chronologisch dan, is een mogelijke hybride Xbox. Deze zou een stuk kleiner zijn dan de huidige, met echter wel dezelfde specificaties. Microsoft springt dus ook nu weer in op een, blijvend, kritiekpunt. Eerder bracht het namelijk al de Controller S op de markt, als een alternatief op de ietwat grote standaard controller. Een aantal bronnen borrelen nu weer nieuws op over een eventuele aankondiging van dit apparaatje op de aankomende Eletronic Entertainment Expo, ook wel bekend als de E3. De E3 blijft voor de geinteresseerden een groot feest, en daar lijkt dit jaar geen verandering in te komen. Wat dacht je van een nieuwe blik op Fable (voorheen Project Ego) en natuurlijk Halo 2, waarvan nog niks officieels bekend is omtrend de E3 maar het moge duidelijk zijn dat de E3 het moment is om Halo 2 aan de wereld te tonen.
Het is bullshit om te vermelden dat de Live software al is geinstalleerd omdat het helemaal niet bijzonder is.
Ik snap zohiezo dat gezeur over de grootte van de xbox niet. Je zit er toch niet mee op schoot ofzo als je games speelt. Dat ding staat bij mij op de grond naast de tv, wat boeit het dan hoe groot ie is.
Ik snap ook niet dat iedereen zich zo druk maakt over de grootte of het geluid dattie maakt. Ik vind het een vet cool apparaat en als je gaat gamen doe je het geluid toch niet zo zacht om te luisteren hoe het magnetronnetje hard aan het werken is voor je!?! Pure jaloezie noem ik dit van mensen die geen Xbox hebben...
ik denk dat ze die update die je uitvoert op de huidige Xboxen als je Live installeert bedoelen. De dashboard update. En het kleiner worden is vooral dat men de console mobiel zou kunnen gebruiken (scherm eraan voor in de wagen bv)
eigenlijk niet logisch dat dat xbox 1.5 wordt als we nu nog maar aan 1.2 zitten (d8 ik) tjah die grootte is eigenlijk een flauw argument het is idd zo dat ie toch gewoon in de kast staat hij is zelfs kleiner dan een videorecorder...
ik heb wel een box en ik vind het formaat echt pre-historisch. Aangezien je toch wel eens wil linken, ondanks live, sleur ik me kreupel aan dat ding naar vrienden toe. Het ding maakt ook teveel herrie om optimaal DVDs te kijken. Hij is echt buitensporig groot, voor die 479 euro die ik ervoor betaald heb had er wel een laptop HD in gemogen bijvoorbeeld...
Mwah bij DVD spoel ik de herrie wel weg met een beetje leuk geluid hoor je het niet eens. En als je hem in de kast ofzo hebt staan vind ik de grote helemaal geen probleem En ook al staat ie niet in een kast ofzow, ik vind een beetje robuust wel mooi:{
I have to agree with that, sommige consoles vind ik nogal klein en geven daardoor een, hoe zal ik het zegggen, gammele indruk. Xbox heeft ook een mooi en modern design, hij past ook mooi naast mijn tv
groot = machtig machtig = rijk rijk = billy billy =microsoft hetpast wel ik vind hem wel grootmaar niet te groot
Natuurlijk bedoelen ze die, maar waarom dat vermelden als dat ook al wordt gedaan op de huidige generatie xboxen? Is net als het vermelden van de aanwezigheid van een DVD speler om de games af te spelen :{
ik vin hem prima zo, maar hoe willen ze dat ding dan kleiner krijgen, hij zit bomvol met een dvd drive en hdd, een laptop hdd is maar iets kleiner, dus veel kleiner kunnen ze em niet maken
eigenlijk niet, ze willen maar zeggen dat de update niet meer nodig zal zijn, maar het is inderdaad helemaal geen belangrijke info