Verpaupering Xboxworld forum?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Steviewonder26, 4 jul 2003.

1. Steviewonder26

Steviewonder26 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou even weten of jullie het ook merken of dat het alleen aan mij ligt!
    Is het jullie ook opgevallen dat steeds meer kleine irritante ettertjes hier op het forum ronddolen, met schijnbaar maar 1 doel en dat is het voor de rest verzieken!
    recentste voorbeeld: "Aambeien te koop" op het "Xboxworld.nl: X-Bazar : Kopen, verkopen en ruilen".. Forum
    dit soort acties wereden eerder ook wel gedaan, maar naar mijn idee is het de laatste tijd steeds erger geworden!
    Nou is mijn vraag aan jullie: ben ik opgefokter waardoor ik me er meer aan irriteer of zijn er echt meer van die irritante newbie's die het hier proberen te verzieken?

2. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik merk niet zoveel verschil,maar ben er ook nog niet zo lang.Tja hoe langer er iets is hoe meer het verpaupert.Gebeurt met alles zou dus ook kunnen gebeuren met xbw

3. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik snap dat hoe meer mensen er komen, hoe vaker er van die irritante kereltjes tussen zitten, maar lijkt wel alsof er de laatste tijd een invasie is geweest, lichtelijk overdreven.
    is het PS2 forum naar de klote en gaan ze het nu maar hier proberen of zo?

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    hmnz, ik ben hier sinds november 2002...en het is me nog niet echt opgevallen...kom eik ok nooit op Xbazar...eigenlijk alleen op the green mile...

ma er liepen in het begin wel 's van die fanboys rond..ma die werden meteen keihard aangepakt door onze überstrenge mod's (DD - Eckie - Wouter :+ )

dus toen leerden ze het wel af

5. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er toch al een tijdje onderhand, maar het is mij nog niet echt opgevallen dat het erger aan het worden is. Ik denk dat je altijd zo'n ettertjes blijft houden. Gewoon blijven bannen, uiteindelijk krijgen ze er genoeg van en blijven ze weg.
    Ik vind dat er toch vaak serieus gepost wordt, natuurlijk af en toe een keer offtopic. Maar meestal niet zo erg dat het irritant wordt.

6. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Er zijn altijd al van die gevallen geweest,het is niet vermeerderd.
    Maar ook niet verminderd,er is zeg maar zoveel % van de mensen ""slecht"" hoe meer mensen je krijgt hoe meer je van die "slechte" mensen krijgt.En zo te horen doel jij meer op fanboy actie's,die aambei thread vind ik geen fanboy actie.Meer iemand met aandacht tekort die zichzelf leuk vind.

7. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel gewoon alle irritante acties, ik vind een fanboy nog minder erg eigenlijk omdat die ergens voor staat en dit op alle mogelijke plekken/manieren probeert te tentoonspreiden!?!
    Maar ik erger me ook aan de jongens die zichzelf beter voelen en dan gaan zeggen : lul niet zo dom , achterlijk mo......, als je die mensen nou gewoon negeert, dan komt er vanzelf wel een mod die er iets aandoet!
    Maar die aambei kerel is in geeneen hokje te plaatsen, misschien is er nog ruimte in de gestoorde sectie??

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat betreft die gast Pr!mul@ en zijn aambeien thread, hij, Comec en Alekzz komen alledrie uit Haasweert. Dat kan geen toeval zijn. Gewoon een stel zielige grappenmakers die niets beters te doen hebben zeker. Kijk ook maar eens in Alekzz's dvd thread.

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kwam ook een paar weken geleden iemand tegen. Damani heette die, die was ook druk bezig de sfeer te verzieken. Daarom vind ik het ook goed dat onze mods streng zijn. Zo blijft het tenminste gezellig.

@ Gothicrulez, het kan ook dat het een en dezelfde is, met 3 verschillende accounts.

10. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry jongens voor de trage reactie. Ik had het even neit in de gaten en was tijdje niet online, ik hoop dat jullie me kunnen vergeven.
    Aan iedereen, op zulke flauwe geintjes niet op in gaan! Gewoon melden aan een mod per pm of via de meld dit bij modje nop.
    Dan sterft die thread een stille dood.
    Trouwens als je verpaupering wil tegen gaan, dan moet je er zelf niet aan mee doen hè. Verpaupering stoppen, begint bij jezelf.

Edit ik heb al direct verpaupering gedeleted hè gothic :p, lettertje evrschil :)

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    vergeten zijn we je niet.. lol.. en vergeven doen we ook wel ;)

Tja de beste tip is idd niet op reageren.. Hoe irritant dat soort lui dan ook zijn..

12. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    maar kan iemand me even uitleggen wat er dan met die grappenmakers gebeurd, hoor vaak genoeg dat zze gaband moeten worden of dat zeeen waarschuwing krijgen, maar wat gebeurt er nou echt?
    hoelang blijft bijvoorbeeld zo'n waarschuwing staan en kan iemand gewoon na een ban onder een andere naam weer verder?

13. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschuwingen worden wel degelijk toegepast. Wij, de moderators dus, kunnen de waarschuwingenlijst elk moment inkijken. Maar vermits niet iedereen dat hoeft te weten gaan we die niet vrijgeven. Een tweede waarschuwing betekent een ban ( het hangt ervan af hoe zwaar de overtreding is, als het echt erg is, dan is het een permanente ban)
    Het jammere is wannneer iemand slechts voor een weekje wordt geband, dat die zich onmiddellijk met nieuwe account aanmeldt. Dus die lapt dat weekje aan zijn laars. Vaak komen we erachter en dan wordt het een IP-ban, dan is het haast onmogelijk om je terug aan te melden. Maar die waarschuwingenlijst bestaat echt, wordt ook echt gebruikt.

Edit: een waarschuwing kan verjaren. Als iemand bijvoorbeeld een half jaar geleden een waarschuwing heeft gepakt, dan kan het zijn dat we die niet meetellen ( tenminste als het een lichte fout was) dus de waarschuwingen worden eigenlijk geval per geval bekeken.
    Geregeld wordt er een nieuwe lijst aangelegd, dan verjaren er soms ook enkele waarschuwingen. Maar die kunnen we echter ook nog steeds inkijken als we vermoeden dat die zich ooit heeft misdragen.

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Hoe weet je als je er op staat? Krijg je dan een pm, waarin staat dat je een waarschuwing hebt gekregen?

15. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hangt van mod tot mod af. Maar je de betrokkenen komen het altijd te weten. Hoe, dat heeft weinig belang. Je komt het te weten, dat is belangrijker. Bij een ban is het zo dat je wordt verwittigd per mail. Ze hebben het recht dat te weten, voor hoelang etc.
    Maar hier ga ik niet verder over op in, vermits dat eigenlijk enkel de mods aangaat.

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Maar Mr.Blond heb je ook al uitgezocht hoe het met die andere gastjes uit Hansweert zat? Volgens Benneke kon het een en dezelfde persoon zijn op 3 accounts. Is dit mogelijk? Of wordt ik nu weer gedelete. ;)

17. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is mogelijk, maar met een vage omschrijving als gastjes uit Hansweert ben ik weinig, nicknames zouden handig zijn. Maar die moeten dan niet publiekelijk vrijgegegeven worden. Per pm mag je die doorspelen, dan kijk ik het na. Indien nodig tref ik maatregelen.

18. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt allemaal heel goed!!
    Hulde!! ga zo door!;)

19. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt Gothic voor de info en voor je opzoekwerk, ik heb het doorgespeeld aan een admin, die zal er werk van maken.

20. Steviewonder26

Leuk Bevonden:
    0
    @GothicRulez: jij gaat voor het "star Membership"?:+

Grapje hoor, maarreh goed werk, met z'n alle maken we er een betere wereld/forum van:)

Deel Deze Pagina